d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > En Ookkaa Pitkään Aikaan Postaillu
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 551
Joined: Feb 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 14 2012 07:30am
mitä jätkät?
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 14 2012 07:32am
spottasin animua sigissä, ei jatkoon.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 14 2012 07:33am
Quote (Rocko @ 14 Aug 2012 16:32)
spottasin animua sigissä, ei jatkoon.

anime on kuollut sigissä, tämä hyvä
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 14 2012 07:53am
Joo voit lähtee samantien HIITEEN 2010 späwni ku et tiiä skenest mittöö :lol:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 14 2012 07:57am
Quote (Exoduster @ 14 Aug 2012 16:53)
Joo voit lähtee samantien HIITEEN 2010 späwni ku et tiiä skenest mittöö  :lol:

Joined: Nov 19 2006
2006

Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Aug 14 2012 07:59am
Quote (Napi @ 14 Aug 2012 16:57)
Joined: Nov 19 2006
2006

http://i46.tinypic.com/2iizyfa.gif


:DDDDDDDD
n1
Member
Posts: 1,032
Joined: Apr 24 2004
Gold: 0.34
Aug 14 2012 08:09am
Quote (Exoduster @ Aug 14 2012 02:53pm)
Joo voit lähtee samantien HIITEEN 2010 späwni ku et tiiä skenest mittöö  :lol:


'Lol 06 :lol:
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 14 2012 08:12am
Quote (TRIPLEDOOM @ Aug 14 2012 02:09pm)
'Lol 06 :lol:


:hug:
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 14 2012 02:56pm
ei tässä laiskotellessa

mitä ite
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 14 2012 04:28pm
moi
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll