d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Eeppiset Nostalgiapelit
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 13 2012 06:31am
mitä tulee mielee?
just äskettäi pelannu dungeon keeperin läpi ja yritän lataa sitä uuestaa mut ei oo seedejä :D

duke nukemia, larryja, liero, tapankaikkia koitin dosboxilla mut se oli iha paskaa ku ei saanu kontrolleja kondiksee

liero ja tapankaikki toimi kyl hyvi

minebombers! :D
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 13 2012 06:38am

kade?

kotelo vähä kärsiny :E
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 13 2012 06:41am
Tk, triplane, minebombers
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 13 2012 06:43am
Quote (OjjiLol @ Aug 13 2012 03:38pm)
http://i.imgur.com/wFUbZl.jpg
kade?

kotelo vähä kärsiny :E


eih vähä jelly kyl :(
Quote (EasyCoolWin @ Aug 13 2012 03:41pm)
Tk, triplane, minebombers


triplane turmoil fuck yeah :D

joku aika sit duelattii kaverin kaa minebombersis ja triplanes

ski or die tuli mielee
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 13 2012 06:43am
HOMMAA DUKE NUKEM 3D ATOMIC EDITION....SUORA KÄÄNNÖS TIETOKONEELLE....TOIMII KOMIASTI :)

/E JA ITE KÄYTÄN DOSBOXI SIJASTA SCUMMVM....

PELAILI MANIAC MANSIONEJA JA MONKEY ISLANDEJA JA INDIANA JONESIN THE FATE OF ATLANTISTA :D

This post was edited by KUF on Aug 13 2012 06:46am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 13 2012 06:49am
Koulu 3
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 13 2012 06:57am
runescape classic #1
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 13 2012 07:02am
Quote (KUF @ Aug 13 2012 03:43pm)
HOMMAA DUKE NUKEM 3D ATOMIC EDITION....SUORA KÄÄNNÖS TIETOKONEELLE....TOIMII KOMIASTI :)

/E JA ITE KÄYTÄN DOSBOXI SIJASTA SCUMMVM....

PELAILI MANIAC MANSIONEJA JA MONKEY ISLANDEJA JA INDIANA JONESIN THE FATE OF ATLANTISTA :D


tuli mielee micro maniacs tosta vittu se oli kova :D
e: se mis ajeltii niil miniautoil jossai keittiös tms

This post was edited by hiivahirvio on Aug 13 2012 07:03am
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 13 2012 07:12am
wings
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 13 2012 07:43am
wings, minebombers, ja mitäs näitä

jos ei ihan niin nostalgiaan ni ut99 oli kova sana
Go Back To Suomi Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll