Quote (PMS @ 12 Aug 2012 21:17)
en ole. olen elämäni aikana käynyt vain kerran festareilla ja se oli tänä vuonna himoksella. se oli viimeinen kerta kun lähden mihinkään tommoiseen
Festareilla pitää olla siinä kunnossa ettei tajua mistää mitää, aamulla voi vaan päätellä si ja arvuutella et miten meni
