d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Morjesta Pöytää
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 12 2012 03:15pm
ens perjantaina blockfestit, ketää tulos?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 12 2012 03:17pm
en ole. olen elämäni aikana käynyt vain kerran festareilla ja se oli tänä vuonna himoksella. se oli viimeinen kerta kun lähden mihinkään tommoiseen
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 12 2012 03:40pm
Quote (PMS @ 12 Aug 2012 21:17)
en ole. olen elämäni aikana käynyt vain kerran festareilla ja se oli tänä vuonna himoksella. se oli viimeinen kerta kun lähden mihinkään tommoiseen


Festareilla pitää olla siinä kunnossa ettei tajua mistää mitää, aamulla voi vaan päätellä si ja arvuutella et miten meni :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 12 2012 04:44pm
Quote (wani @ 13 Aug 2012 00:40)
Festareilla pitää olla siinä kunnossa ettei tajua mistää mitää, aamulla voi vaan päätellä si ja arvuutella et miten meni :)


-_-
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 12 2012 05:37pm
en oo, liput myyty loppuu ku tuli tuet :F monet kaverit tosin menossa joten foreveralone viikonloppu tiedossa

This post was edited by Napi on Aug 12 2012 05:37pm
Member
Posts: 11,662
Joined: Sep 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 12 2012 10:27pm
olen !
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Aug 13 2012 05:21am
Quote (wani @ Aug 13 2012 12:40am)
Festareilla pitää olla siinä kunnossa ettei tajua mistää mitää, aamulla voi vaan päätellä si ja arvuutella et miten meni :)


tää on tätä laatuhupia
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 14 2012 12:36pm
Quote (Ocen @ 13 Aug 2012 11:21)
tää on tätä laatuhupia


Tietäisitkin :wacko:
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll