d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Banaanijogurtti > Bananayoghurt
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 06:21pm
Valiojogurtti® on Suomen suosituin jogurtti. Sillä on pehmeän täyteläinen maku ja herkullisen sakea rakenne. Kaikki Valiojogurtit® ovat D-vitaminoituja. Myydyimpinä makuina ovat säilyneet vuodesta toiseen hedelmäpommi, mansikka ja banaani. Valikoimasta löytyy lukuisien makuvaihtoehtojen lisäksi erilaisia pakkauskokoja kaikkien tarpeisiin.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 11 2012 06:25pm
ja unten maille
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 11 2012 06:40pm
hergullista
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Aug 11 2012 06:43pm
Hyvää yötä
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 06:53pm
tuo on aika liian hyvää
slurps

ja kaveri tietämättään tarjos

mitä jätti tänne tommosta herkkua
join se kaljatki
söin sen sipsit

oon vissii aika huono kaveri :(

ja mikä parasta se osti perjantai kaljat ja mässyt ku unohin lompakon kotio :D

eikä oo ensimmäinen kerta

kuka haluu olla mun kaveri?

This post was edited by hiivahirvio on Aug 11 2012 06:57pm
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 11 2012 06:57pm
Quote (hiivahirvio @ 12 Aug 2012 02:53)
tuo on aika liian hyvää
slurps

ja kaveri tietämättään tarjos

mitä jätti tänne tommosta herkkua
join se kaljatki
söin sen sipsit

oon vissii aika huono kaveri :(

ja mikä parasta se osti perjantai kaljat ja mässyt ku unohin lompakon kotio :D

eikä oo ensimmäinen kerta

kuka haluu olla mun kaveri?


2/10 läpsisin poskille
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 11 2012 06:58pm
Quote (BloodStream @ Aug 12 2012 03:57am)
2/10 läpsisin poskille


saa sitä unelmoida

edit: kyl toi oikeasti kuulostaa pahalta
pakko kyl vähän ees korvaa :D
ystävä joka on pelastanu mut nälkäkuolemalta monta kertaa :<

hö nyt tuli morkkis
kirjotettuna kaikki kuulostaa nii kauhialta

This post was edited by hiivahirvio on Aug 11 2012 07:02pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 11 2012 08:38pm
Quote (hiivahirvio @ Aug 12 2012 03:53am)
tuo on aika liian hyvää
slurps

ja kaveri tietämättään tarjos

mitä jätti tänne tommosta herkkua
join se kaljatki
söin sen sipsit

oon vissii aika huono kaveri :(

ja mikä parasta se osti perjantai kaljat ja mässyt ku unohin lompakon kotio :D

eikä oo ensimmäinen kerta

kuka haluu olla mun kaveri?


oot kyl aika nilkki äijä :DD
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll