tuo on aika liian hyvää
slurps
ja kaveri tietämättään tarjos
mitä jätti tänne tommosta herkkua
join se kaljatki
söin sen sipsit
oon vissii aika huono kaveri

ja mikä parasta se osti perjantai kaljat ja mässyt ku unohin lompakon kotio

eikä oo ensimmäinen kerta
kuka haluu olla mun kaveri?
This post was edited by hiivahirvio on Aug 11 2012 06:57pm