☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Postaa Jos Pelaat Ladder Slasher
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 248
Replies: 6
Track Topic
Finnish
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold
:
0.01
#1
Aug 11 2012 02:56am
toi market toimii ihan jees. fgt tippuu joskus tekemättä edes mitää sen pahemmi
tää charm on mun FAV
Angelic wild heal V
Level Req: 10
Heals: 10 to 102
Mana Cost: 37
+70% Enhanced Effect
+1 to 2 Mana per Attack
+1 to 9 Mana per Kill
+1% Mana Syphon
level 10, ja healaa törkeen hyvin.
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#2
Aug 11 2012 02:57am
en pelaa
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#3
Aug 11 2012 03:04am
pelasin joten postasin
HardyTarget
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#4
Aug 11 2012 03:07am
Lopetin pelaamisen kun nuita muutoksia alko tapahtumaan vähän liian radikaalisti.
Arena poistettiin, tuli nuo ihme pisteytykset joka asiaan mm. transmute tjsp.
about 20k fg oli siellä kiinni, nyt varmaan murto-osa.
Paroni
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold
:
5,830.00
#5
Aug 11 2012 03:33am
pelasin ja wave catacombin jälkee vähä nihkeemmi
club setti on vissii vieläki
Skirmish
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold
:
24.46
#6
Aug 11 2012 05:00am
En pelaa
Spurgu
Member
Posts: 11,952
Joined: Sep 22 2005
Gold
:
2,013.80
#7
Aug 11 2012 01:25pm
Pelasin joskus aikoja sitten, rippasin varmaan joku 20k HCssa ja varmaan saman verran oli SCssä. Parhaimmat kamppeet sain myytyä/killalle annettua. Nyt kukaan ei tarjoa mitään 50 int robesta yms yms.
Go Back To
Suomi
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact