muistaako/tietääkö kukaan sitä leffaa missä oli joku jätkä ja sen piti olla vuorokausi paossa ja ne miehet metästi sitä lopuksi se voitti tietyn summan rahaa
alku oli siinä elokuvas sillei et siinä oli joku ukko kadulla ja helikopteri tuli siihen paikalle ja tappo sen