d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Ladder > Tavallaan Joo...
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Aug 9 2012 03:09pm
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 9 2012 03:27pm
Hyvä kattoa noit world barbarian listoja ku suurin osa vaa logannu ulos battle ragen ja wotb insanityn kanssa ja suurimmalla osalla aivan vitun hirveät gearitkin vielä... >.>

Helpostihan minäkin saisin johonki 450k dps jos ottais kaikki mahd. buffit käyttöö
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Aug 9 2012 03:29pm
Quote (Rumilus @ 9 Aug 2012 23:27)
Hyvä kattoa noit world barbarian listoja ku suurin osa vaa logannu ulos battle ragen ja wotb insanityn kanssa ja suurimmalla osalla aivan vitun hirveät gearitkin vielä... >.>

Helpostihan minäkin saisin johonki 450k dps jos ottais kaikki mahd. buffit käyttöö


Hyvä idea :hail:
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Aug 9 2012 03:55pm
Eipä näy mun dh:ta vaikka pitäis näkyä.

Huijausta koko paska.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 10 2012 05:26am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Aug 10 2012 06:36am
Diablo 3 on jotenki nii last year
Member
Posts: 2,284
Joined: Jul 17 2010
Gold: 11,620.00
Aug 10 2012 06:37am
surkee peli! myin pois!
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll