Quote (Rumilus @ 9 Aug 2012 23:27)
Hyvä kattoa noit world barbarian listoja ku suurin osa vaa logannu ulos battle ragen ja wotb insanityn kanssa ja suurimmalla osalla aivan vitun hirveät gearitkin vielä... >.>
Helpostihan minäkin saisin johonki 450k dps jos ottais kaikki mahd. buffit käyttöö
Hyvä idea