d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ostin Samsungin Galaxy S3 > Että Sillai
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 7 2012 05:37am
lol, en tajuu ihmisiä jotka käyttää yli 50e puhelimeen.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 7 2012 05:40am
sopiiks se hyvin kätee?
itellä toi s2 ja se s3 ( ainanki mainoksissa ) näyttää vähän kömpelöltä kokonsa puolesta.
Eikä muutenkaan vastaa s2:n muotoilua ja kurveja, tahtoisin vain ;,,;

This post was edited by Napi on Aug 7 2012 05:40am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 7 2012 05:41am
Quote (Napi @ 7 Aug 2012 14:40)
sopiiks se hyvin kätee?
itellä toi s2 ja se s3 ( ainanki mainoksissa ) näyttää vähän kömpelöltä kokonsa puolesta.
Eikä muutenkaan vastaa s2:n muotoilua ja kurveja, tahtoisin vain ;,,;


hommaa miehen kädet
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 7 2012 05:41am
Quote (Napi @ 7 Aug 2012 14:40)
sopiiks se hyvin kätee?
itellä toi s2 ja se s3 ( ainanki mainoksissa ) näyttää vähän kömpelöltä kokonsa puolesta.
Eikä muutenkaan vastaa s2:n muotoilua ja kurveja, tahtoisin vain ;,,;


aluks tuntu että o tosi iso, mutta tunnin näpertämise jälkeen ni siihe tottus ja oon aika happy tohon kokoon. ku selaan nettiä aika useesti töissä tauoilla ja matkoilla :)
tosi sulava koko vehje! :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 7 2012 05:43am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 7 2012 05:50am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (Rzi @ 7 Aug 2012 14:41)
hommaa miehen kädet

Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 7 2012 06:35am
Onnittelut hyvästä valinnasta. :)
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 7 2012 07:29am
itelläni ollu sama jo pari kk

ainut mikä itel on, ni ku kirjottaa, tulee välil painettuu vahingos menua :D

/e

jos tarviit apua ni kysele

This post was edited by peterpants on Aug 7 2012 07:29am
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 7 2012 08:35am
yllättävän kova biisi :o
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll