Quote (Napi @ 7 Aug 2012 14:40)
sopiiks se hyvin kätee?
itellä toi s2 ja se s3 ( ainanki mainoksissa ) näyttää vähän kömpelöltä kokonsa puolesta.
Eikä muutenkaan vastaa s2:n muotoilua ja kurveja, tahtoisin vain ;,,;
aluks tuntu että o tosi iso, mutta tunnin näpertämise jälkeen ni siihe tottus ja oon aika happy tohon kokoon. ku selaan nettiä aika useesti töissä tauoilla ja matkoilla

tosi sulava koko vehje!
