Quote (kyny91 @ Aug 6 2012 07:06pm)
Soittoäänet sun tarvii ainakin muutaa johonkin tiedosto muotoon, en oo ihan varma miten se toimii, googlella saa aika siedettäviä vastauksia.
Sääappit pitäs olla samsungissa itessään jo "sisäänrakennettuna" etusivulla (ainakin itellä on) mutta pitäs saada ihan "mainscreenillä" "asetukset" napilla josta muokkaa niin saa nimen mukaiseseti muokattua ikkunoita
vau, tää selvensi paljon. sain sääaplikaationi, mut tää soittoäänen hierominen on vielä mysteeri. otampa selvää
kiitos =)
Quote (peterpants @ Aug 6 2012 07:11pm)
jos ei muuten onnistu ni avaa musiikkisoitin ja sieltä etit sen kappaleen, laitat sen soimaan ja painat menu --> set as --> ringtone
jes tällee meni, kiitos!
This post was edited by hiivahirvio on Aug 6 2012 10:16am