d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > älypuhelin > Setuppiapua
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 6 2012 10:01am
pari kyssäriä
mite vaihan customisoittoäänen samsung xcover gtwhateva puhelimeen
menen asetuksiin ja se tarjuaa vaan default kansion soittoäänet. soittoäänen jonka tahon käyttöön on muistikortilla ja siellä kansios. klikkaamalla sitä musatiedostoo ei tuu mitään "laita käyttöön" tms

ja mite saan jonku sääapplikaation vaikka pääikkunan 2. sivulle?

miten näitä paskoja modataa! :D
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 6 2012 10:06am
Quote (hiivahirvio @ 6 Aug 2012 19:01)
pari kyssäriä
mite vaihan customisoittoäänen samsung xcover gtwhateva puhelimeen
menen asetuksiin ja se tarjuaa vaan default kansion soittoäänet. soittoäänen jonka tahon käyttöön on muistikortilla ja siellä kansios. klikkaamalla sitä musatiedostoo ei tuu mitään "laita käyttöön" tms

ja mite saan jonku sääapplikaation vaikka pääikkunan 2. sivulle?

miten näitä paskoja modataa! :D


Soittoäänet sun tarvii ainakin muutaa johonkin tiedosto muotoon, en oo ihan varma miten se toimii, googlella saa aika siedettäviä vastauksia.
Sääappit pitäs olla samsungissa itessään jo "sisäänrakennettuna" etusivulla (ainakin itellä on) mutta pitäs saada ihan "mainscreenillä" "asetukset" napilla josta muokkaa niin saa nimen mukaiseseti muokattua ikkunoita
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 6 2012 10:11am
jos ei muuten onnistu ni avaa musiikkisoitin ja sieltä etit sen kappaleen, laitat sen soimaan ja painat menu --> set as --> ringtone
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 6 2012 10:15am
Quote (kyny91 @ Aug 6 2012 07:06pm)
Soittoäänet sun tarvii ainakin muutaa johonkin tiedosto muotoon, en oo ihan varma miten se toimii, googlella saa aika siedettäviä vastauksia.
Sääappit pitäs olla samsungissa itessään jo "sisäänrakennettuna" etusivulla (ainakin itellä on) mutta pitäs saada ihan "mainscreenillä" "asetukset" napilla josta muokkaa niin saa nimen mukaiseseti muokattua ikkunoita



vau, tää selvensi paljon. sain sääaplikaationi, mut tää soittoäänen hierominen on vielä mysteeri. otampa selvää

kiitos =)

Quote (peterpants @ Aug 6 2012 07:11pm)
jos ei muuten onnistu ni avaa musiikkisoitin ja sieltä etit sen kappaleen, laitat sen soimaan ja painat menu --> set as --> ringtone


jes tällee meni, kiitos!

This post was edited by hiivahirvio on Aug 6 2012 10:16am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 6 2012 11:03am
Vaikka onnistiki jo ni omas xcoveris meen vaan kansioon mis o mp3 biisit ja valitsen yhen ja laitan soittoääneks. Jos ei halua siis soittimen kautta mennä.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll