d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kertokaas Joku Hyvä Peli Tyttöystävälle
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 6 2012 09:38am
jooh, kohta muutto, tuun olemaan koulussa ja se kotona yksin, ni se sano et pitäs löytää joku kiva peli mitä pelailla

se on tykänny:
final fantasyt
sims
black and white 1/2
need for speed
league of legendsii pelas pari kuukautta
rollercoaster

luetelkaa jotai mistä uskoisitte tyttöjen pitävän :)

eli ei räiskintää tai kauhua jne

ty
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 6 2012 09:39am
Hitmanit, exä tykkäs : D
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 6 2012 09:39am
PIPPELI
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 6 2012 09:47am
Eiköhän se löyd jonkun toisen miehen viihdyttää itteensä :D tartte mitää pelei
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 6 2012 09:52am
lattian vahaus
Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold: 44.55
Aug 6 2012 09:54am
Paljon erinäköisii dilldoja
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 6 2012 09:57am
Quote (PMS @ Aug 6 2012 06:47pm)
Eiköhän se löyd jonkun toisen miehen viihdyttää itteensä :D tartte mitää pelei


katkera behe on katkera

semmosia ku Grandia ja breath of firet ois tarjota tähä hätään
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 6 2012 10:01am
portalit tietty aina. sit jos kyllästyy league of casualssii ni dota2 beta alkaa olla pikkuhiljaa ohi, 18 heroa porttaamatta ja betakeytä jaellaan ilmaseks jokaisessa dotaan liittyvässäkin sivustossa.

eikös zelda oo se gamergirlin klassikko? lataa emulaattorit koneella ja zelda ocarina of time/majora's mask
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 6 2012 10:02am
nii joo, sit kuulemma oli kingdom hearts mikä oli hyvä

mut mieluiten pc:lle pelejä ainakin näin aluks, ps2 pelejäkin VOI ehdottaa, mut mieluummin pc
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 6 2012 10:03am
Dota
WoW
Skyrim/Oblivion
Diablo 2/3 (:DDDDDDDDD)
GW
Minecraft
Mariot
Zeldat


Eiköhän siinä oo muutama, ja jos enemmän FF-tyylisistä peleistä kiinnostunu niin http://www.squidoo.com/games-like-final-fantasy

E: Ja diablojen kaltasia jos etit hälle, niin Titan quest vois olla ihan jees

This post was edited by kyny91 on Aug 6 2012 10:07am
Go Back To Suomi Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll