d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Rumpali
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 4 2012 05:54pm
hajoa aamuihis B)

ei vaa mitäs jäbä
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 4 2012 05:58pm
Aik kylmää ;DD

e: Rumpalilla vasta p-kausi menossa :/

This post was edited by Ankeli on Aug 4 2012 05:59pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 4 2012 06:02pm
:D Moi!

eihä tos vielä mitään.

hauskaahan siellä on :)

mitäite?!
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 4 2012 06:21pm
Quote (rumpali @ 5 Aug 2012 03:02)
:D Moi!

eihä tos vielä mitään.

hauskaahan siellä on :)

mitäite?!


ei tässä, kai meinasit vuode olla? ;)
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Aug 5 2012 02:08am
BAUAHHAHAHAHHA FITUSTI AAMUJA ::D HYI SAATANA JOTAIN AAMUJA :rofl:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 5 2012 02:38am
Quote (Affii @ Aug 5 2012 03:21am)
ei tässä, kai meinasit vuode olla? ;)


en oo vuotta.

en ikinä!

töihin takasin heti.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 5 2012 02:59am
KYL KÄVI SOFTILLA TUURI ET TULI TÄLLÄNE KESÄ ARMEIJAA MENNES....VITU TUURIHAUKKA
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 5 2012 04:01am
Quote (KUF @ Aug 5 2012 11:59am)
KYL KÄVI SOFTILLA TUURI ET TULI TÄLLÄNE KESÄ ARMEIJAA MENNES....VITU TUURIHAUKKA


jani! :)

B)
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 5 2012 04:34am
Quote (KUF @ 5 Aug 2012 10:59)
KYL KÄVI SOFTILLA TUURI ET TULI TÄLLÄNE KESÄ ARMEIJAA MENNES....VITU TUURIHAUKKA


P-kausi talvella oli paljon kasvattavampi kokemus
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 5 2012 06:36am
Quote (CeePee @ 5 Aug 2012 13:34)
P-kausi talvella oli paljon kasvattavampi kokemus


käykää se lapissa ees missä on kylmää
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll