d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Vapaa Nekala
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 4 2012 03:06am
Lampaat ei tiedä. Nyt dogaan ja kattoo kaverin keikkaa. kannatttaa tulla jos vaan asuu tampereella.
illalla kallio UG soittaas.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 4 2012 03:12am
Tänää ois tampereel Ug-rave menot http://www.tiketti.fi/Echo-back-to-the-beginning-Kayttoauto-Green-Tampere-lippuja/16354

Pitsk sit lähtee ;s
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 4 2012 04:33am
no arvaa vaan, kenelle iski kauhee flunssa !
vähän vituttaa ku jäi puntalakin välistä
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 4 2012 04:51am
Jos sitä kohta pääsis liikkeelle.
Nekala #1
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 4 2012 04:58am
Lähtisin jos ei olisi vaimod, Kallio Ug ofc parasta rappia suomesta ja paljon tuttuja liikenteellä tuolla.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 4 2012 06:10am
tavallaa vois jos ei ois tuhlannu jo nii paljoo ny

This post was edited by Gastly on Aug 4 2012 06:10am
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 4 2012 11:45am
kävin katsastaan menon, selvinpäin ei oikeen jaksanu seurata kauempaa.. kuha kävin moikkaa kaverit läpi. :p
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 4 2012 04:54pm
jumalauta et tuli oltua sekasi. ihan eri ihminen ku ottaa tota alkoholia. hyi
Quote (wani @ Aug 4 2012 06:45pm)
kävin katsastaan menon, selvinpäin ei oikeen jaksanu seurata kauempaa.. kuha kävin moikkaa kaverit läpi. :p


käviks nää jossai vilku lähel? näiks mua? ketä nää oot?

This post was edited by MukavaSamu on Aug 4 2012 05:12pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 4 2012 05:15pm
bäää
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Aug 5 2012 04:43am
Quote (MukavaSamu @ 4 Aug 2012 22:54)
jumalauta et tuli oltua sekasi. ihan eri ihminen ku ottaa tota alkoholia. hyi


käviks nää jossai vilku lähel? näiks mua? ketä nää oot?


Kävin siin jos oli jessee nikua tonia, öö... kuiteski kävin vaa aika nopeesti siin, oli pääl valkone t-paita ja vaaleet farkut ja mustalippis

e: ja atteki oli siin.. muita et varmaa oikee tunne. mut en kyl vilkkua nähny

This post was edited by wani on Aug 5 2012 04:45am
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll