Quote (hiivahirvio @ 4 Aug 2012 09:53)
no ajatteleppa. onhan ihmisille sattunut yhtä ja toista.
eri asia siitä on tulla vinkumaan johonki vitun foorumeille! ruhaha
Quote (BebebBurns @ 4 Aug 2012 09:55)
sitä, terapeuttista avautumista ja kohtalontoverien kanssa neuvoista, kokemuksista ja tunteista kommunikointia ja semmosta.
tämä tohon edelliseen kommenttiin
Quote (BebebBurns @ 4 Aug 2012 10:03)
en oo kauhee lukutoukka
