d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hyvästi Pori > Ja Tervettuloa Turku
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 3 2012 11:21pm
Tää porin reissu riitti tältä elämältä, mun entine naiseni ( siis eilen päivällä sanoin et lähden turkuun ja tuun takaisin maanantaina ni ollaan omissa oloissa hetken) ja voitte arvata lopun, muijja heti illalla oli jo menny jonkun äijän luo ja suudellu sen kanssa ( muijja myönsi sen) ja enempää mä en halunnukkaan tietää, harmittaa ihan helvetisti koska rakastin kyseistä naista ja nyt kyllä muuttuu tunteet vihaksi. Hemmetin vaikeeta luottaa taas naishenkilöihin. Eikä me oltu ku vajaa vuosi yhdessä mutta kaikki tuntui ihan hyvältä kokoajan ja riitoja oli mutta nekiin voi selvittää, Mikäköhän naisia vaivaa. luulis että melkeen 30v ämmä tajuais jotain edes. ja nytte se pyytelee anteeks jne. En kyllä pysty antaa minkään sortin pettämistä anteeksi en ikinä! ja päätin että suruuni en kyllä juo tälläkertaa, viimeks kun join samantapaisessa tilanteessa niin aikaa vierähti melkeen vuos, toivottavasti näin ei tule käymään.





ja tiedoks en poraa tätä touhua vaan vaan olis kiva keskustella aiheesta jos jollakin muulla ollut samantapaisia kokemuksia
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 3 2012 11:26pm
mitä vittua mies
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold: 24.46
Aug 3 2012 11:49pm
ja tiedoks en poraa tätä touhua
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 3 2012 11:51pm
Quote (Skirmish @ 4 Aug 2012 08:49)
ja tiedoks en poraa tätä touhua


kirjoittaminen ei ole poraamista :)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 4 2012 12:39am
pitäskö meitä sit nyt kiinnostaa vai?
sympatiaako odotat

This post was edited by hiivahirvio on Aug 4 2012 12:40am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 4 2012 12:52am
Quote (hiivahirvio @ 4 Aug 2012 09:39)
pitäskö meitä sit nyt kiinnostaa vai?
sympatiaako odotat


en, vaan keskustelua aiheesta onko jollekkin käyny samantapaista :)
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 4 2012 12:53am
Quote (PMS @ Aug 4 2012 09:52am)
en, vaan keskustelua aiheesta onko jollekkin käyny samantapaista :)


no ajatteleppa. onhan ihmisille sattunut yhtä ja toista.

eri asia siitä on tulla vinkumaan johonki vitun foorumeille! ruhaha
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 4 2012 12:55am
Quote (hiivahirvio @ Aug 4 2012 08:39am)
pitäskö meitä sit nyt kiinnostaa vai?
sympatiaako odotat


sitä, terapeuttista avautumista ja kohtalontoverien kanssa neuvoista, kokemuksista ja tunteista kommunikointia ja semmosta.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 4 2012 01:03am
lainaa/hommaa joku kirja, esim. tää sopis
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9524719797
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 4 2012 01:10am
Quote (hiivahirvio @ 4 Aug 2012 09:53)
no ajatteleppa. onhan ihmisille sattunut yhtä ja toista.

eri asia siitä on tulla vinkumaan johonki vitun foorumeille! ruhaha


Quote (BebebBurns @ 4 Aug 2012 09:55)
sitä, terapeuttista avautumista ja kohtalontoverien kanssa neuvoista, kokemuksista ja tunteista kommunikointia ja semmosta.


tämä tohon edelliseen kommenttiin

Quote (BebebBurns @ 4 Aug 2012 10:03)
lainaa/hommaa joku kirja, esim. tää sopis
http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9524719797


en oo kauhee lukutoukka :D
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll