d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lol > Kuinka
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 3 2012 10:01am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 3 2012 10:05am
pari postii alempana on jo tää topic
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 3 2012 10:07am
Quote (OjjiLol @ 3 Aug 2012 19:05)
pari postii alempana on jo tää topic


aijjaah :(
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Aug 3 2012 11:36am
pari postii alempana on jo tää topic
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Aug 3 2012 12:03pm
Hyvä kyl et jenkit selittää kaikki obvious jutut nii et tyhmimmätki sit tajuaa esim jotkut varoitukset "kahvi on kuumaa, älä kaada kenenkään päälle", mut ei oo voinu selittää et mite tollast "käytetään".
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Aug 3 2012 01:25pm
Quote (malbaz @ Aug 3 2012 08:03pm)
Hyvä kyl et jenkit selittää kaikki obvious jutut nii et tyhmimmätki sit tajuaa esim jotkut varoitukset "kahvi on kuumaa, älä kaada kenenkään päälle", mut ei oo voinu selittää et mite tollast "käytetään".


noi on siitä syystä, että oikeuteen haastokäytännöt on sen verran järjettömiä siellä. mäkkäriä muutenkaan tunnu kiinnostavan kauheasti, 'tuottaa' suomess tappiota, mutta pitävät silti imagokapitalistihomoimperialistinarsistipaskasyistä ja semmoisista.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll