Quote (malbaz @ Aug 3 2012 08:03pm)
Hyvä kyl et jenkit selittää kaikki obvious jutut nii et tyhmimmätki sit tajuaa esim jotkut varoitukset "kahvi on kuumaa, älä kaada kenenkään päälle", mut ei oo voinu selittää et mite tollast "käytetään".
noi on siitä syystä, että oikeuteen haastokäytännöt on sen verran järjettömiä siellä. mäkkäriä muutenkaan tunnu kiinnostavan kauheasti, 'tuottaa' suomess tappiota, mutta pitävät silti imagokapitalistihomoimperialistinarsistipaskasyistä ja semmoisista.