d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mäkkärin Ketsuppikupit > En Tiennykkää Että Voi Tehrä Tälleen :o
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 3 2012 05:21am
nehän on vaan sitä varten, et niissä kuljetetaan ketsuppi. sit se ketsuppi kaadetaan tarjottimelle ja maustetaan
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 3 2012 05:29am
Quote (Napi @ Aug 3 2012 02:21pm)
nehän on vaan sitä varten, et niissä kuljetetaan ketsuppi. sit se ketsuppi kaadetaan tarjottimelle ja maustetaan



joo slurps reilusti pippuria siihe ketsupin sekaan
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 3 2012 05:56am
huhuhuhu
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Aug 3 2012 06:26am
mäkkäri/10
maikkari/10
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 3 2012 07:32am
Jollai ollu taas tylsää :'DD voi vittu eiköhän se ole aivan sama miten siitä vedetää sitä ketsuppia, taloudellista haittaa tuskin on jos pari pientä extra kuppia ottaa >.>
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Aug 3 2012 07:44am
Quote (Rumilus @ 3 Aug 2012 16:32)
Jollai ollu taas tylsää :'DD voi vittu eiköhän se ole aivan sama miten siitä vedetää sitä ketsuppia, taloudellista haittaa tuskin on jos pari pientä extra kuppia ottaa >.>


Rumilus senkin ilkeä luonnonvihaaja.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 3 2012 08:32am
perkele!

hax.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll