d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Artus
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Jul 31 2012 01:01pm
Sä tiedät miten tapellaan yksin kolmea vastaan.

Voin opettaa sulle miten voitetaan kolmekymmentä.
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Jul 31 2012 01:02pm
mää voin opettaa sut kuolemaa

perin simppeliä kun on hyvä opettaja
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jul 31 2012 01:30pm
Quote (AnnanKaikkiiTurpaan @ 31 Jul 2012 22:01)
Sä tiedät miten tapellaan yksin kolmea vastaan.

Voin opettaa sulle miten voitetaan kolmekymmentä.


Eihän siinä tarvi ku vetästä iteltää housut nilkkoihin ja alkaa pyörii
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Aug 1 2012 09:20pm
huh huh meinaatteko matsaa siis 1v1 vai!???
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Aug 1 2012 11:13pm
Quote (theprinceofsmooth @ 2 Aug 2012 06:20)
huh huh meinaatteko matsaa siis 1v1 vai!???



ois kyl näky ^_^
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 2 2012 05:47am
"49.999 posts, 1 post away from 50k. Exciting isn't it?"

MIKON VITU HIENO SIG :::::::::: D
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 2 2012 06:43am
Quote (KUF @ 2 Aug 2012 14:47)
"49.999 posts, 1 post away from 50k. Exciting isn't it?"

MIKON VITU HIENO SIG :::::::::: D


ite oon ainakin niin vitun kade :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 2 2012 06:46am
Quote (KUF @ 2 Aug 2012 14:47)
"49.999 posts, 1 post away from 50k. Exciting isn't it?"

MIKON VITU HIENO SIG :::::::::: D


kannata ryttyillä miselle, rupee kohta naamaa tummuun.. ruipelot -_-
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 2 2012 06:59am
Quote (Affii @ 2 Aug 2012 15:46)
kannata ryttyillä miselle, rupee kohta naamaa tummuun.. ruipelot  -_-


TÄYTYY VISSII OL HILJAA ETTEI SU NAAMA ALA TUMMUMAA....

JA VITUT...HALUAN SUT NEEKERIKS q8D
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 2 2012 07:04am
Quote (KUF @ 2 Aug 2012 15:59)
TÄYTYY VISSII OL HILJAA ETTEI SU NAAMA ALA TUMMUMAA....

JA VITUT...HALUAN SUT NEEKERIKS q8D


TAIDATKI JANI TYKÄTÄ SUKLAAPOJISTA :wub:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll