Quote (Matroskin @ 30 Jul 2012 12:20)
on nekin. Aattelin hakee metästä joku päivä. Niitä ei jaksas ostaa.
ja hillat

en tykkää hillasta
mut karhunvatukat on hyvii
/e: on nuo asukset ollu ainaki pitkäikäsiä jos ei muuta
oma läppäri jo 6 vuotta vanha ja hyvin pelittää. mitään osia ei oo tarvinnu vaihtaa
This post was edited by Paroni on Jul 30 2012 05:12am