d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Empäs Ennen Oo Tehny Toffeeta > Kerta Se On Ensimmäinenki. öitä
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jul 29 2012 07:10pm
amn amn amn amn omn. kellä tylsää? ai mulla? ei kai?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

sokerii ja voita kattilaan kiehuu puoleks tunniks
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 29 2012 07:15pm
:;DDX
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jul 29 2012 07:21pm
mikä tää on http://cybermanshow.fi
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll