d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Smite Beta Avainta Etsin > Annan Fg
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,252
Joined: Jul 16 2010
Gold: 57.00
Jul 29 2012 02:51pm
Ei sitten.
Mitään en osta.
/topic closed

This post was edited by ciwi on Jul 29 2012 03:15pm
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 29 2012 03:03pm
mee pois ei oo sallittu
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 29 2012 03:51pm
Äskö jutustelin jm:n kanssa, ja beta keyn osto on sallittua. Cd-key ei.
Kannattaa tosin ostajan viel varmistaa TM/TA, mut näil tiedoil, topicin tekijä voi jatkaa.
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 30 2012 01:35am
kato ny tää topic viel jos kinostaa, siellä noi jokku tyypit antaa/myy beta avaimia

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63986673&f=208&o=0
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jul 30 2012 04:38am
näyttää crash bandicootilta
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll