d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huomenna On Perjantai
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 26 2012 09:00am
onko suunnitelmia, mulla ei... paitsi varmaa vikkulaan taas.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jul 26 2012 09:01am
ei ole.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jul 26 2012 09:02am
varmaan dayzziä jos jaksaa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 26 2012 09:02am
tonne puntalaan kyl
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jul 26 2012 09:02am
ei kehtaa mennä viälä mihinkään, ku ajoon mönkijällä ojaan viimme lauantaina...

vasen silmä kaapis, ottas tikkejä, kädet nenä ja leuka ruvella.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 26 2012 09:11am
eipä sitä varmaa mitää ihmeellisyyksiä tuu tehtyä ko on rahat finito.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jul 26 2012 09:23am
lähen siirtelemään satoja auton renkaita trukilla paikasta A paikkaan B, että jotkut voi ne sitten maanantaina heittää rekka-autoon, joka sitten lähtee venäjälle.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 26 2012 09:24am
Quote (EreKaiser @ Jul 26 2012 04:23pm)
lähen siirtelemään satoja auton renkaita trukilla paikasta A paikkaan B, että jotkut voi ne sitten maanantaina heittää rekka-autoon, joka sitten lähtee venäjälle.


vinkattu laittomasta rengaskaupasta. Posliinit tulee takavarikoimaa noi renkaan ni voidaa sit huutokaupata myöhemmi. kiitos
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jul 26 2012 09:27am
Quote (MukavaSamu @ 26 Jul 2012 18:24)
vinkattu laittomasta rengaskaupasta. Posliinit tulee takavarikoimaa noi renkaan ni voidaa sit huutokaupata myöhemmi. kiitos


Harmillista että meni ilmotus ihan hukkaan, kun kyse on kuitenkin ihan laillisesta tullivarastotyöstä :)

e: on muutes niin huonoja kumeja, ettei niitä kukaan käytä ainakaan täällä Suomessa.

This post was edited by EreKaiser on Jul 26 2012 09:28am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 26 2012 09:28am
Quote (EreKaiser @ Jul 26 2012 04:27pm)
Harmillista että meni ilmotus ihan hukkaan, kun kyse on kuitenkin ihan laillisesta tullivarastotyöstä :)

e: on muutes niin huonoja kumeja, ettei niitä kukaan käytä ainakaan täällä Suomessa.


eli kusette venäläistä veljeä silmään? Vonkattu petoksesta ja muusta
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll