d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Softi?
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 24 2012 12:11pm
softi softi vai pelkästään softi? ite en kumpaakaan! :angry:
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 24 2012 02:29pm
nörtti vai nörtti vai pelkästään nörtti? ite en kumpikaan! B)
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jul 24 2012 02:30pm
Quote (Lakana @ 24 Jul 2012 22:29)
nörtti vai nörtti vai pelkästään nörtti? ite en kumpikaan!  B)


turpa kiinni vai turpa kiinni vai pelkistää vitun hiljaa nyt kaikki? ite oon ainaki jos ei oo tän tähellisempää! :mad:
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 24 2012 02:42pm
Quote (Jolli1 @ Jul 24 2012 10:30pm)
turpa kiinni vai turpa kiinni vai pelkistää vitun hiljaa nyt kaikki? ite oon ainaki jos ei oo tän tähellisempää!  :mad:


HV TEIT IHAN HUONON COMBON!
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 24 2012 02:47pm
mitäs ne pennut tääl ulisee
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll