d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Olympialaiset Turhimmat Lajit > Vote
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jul 23 2012 07:02am
ekana tulee mielee ratsastus. sitte uimahypyt. mitä muita turhia lajeja siellä on?
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jul 23 2012 07:03am
kuviokellunta
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jul 23 2012 07:12am
Quote (miki9009 @ Jul 23 2012 03:03pm)
kuviokellunta


ei oo tommosta olympialaisissa.

mut sit on fitusti eri lajeja mitkä pitäs saaha sinne.

esim kiipeily+laskuvarjohypyt+saappaan heitto+saunominen+käsillä kävely ja paljon muita puuttuu vielä sieltä.
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jul 23 2012 07:13am
Quote (do_NaUKI @ 23 Jul 2012 15:12)
ei oo tommosta olympialaisissa.

mut sit on fitusti eri lajeja mitkä pitäs saaha sinne.

esim kiipeily+laskuvarjohypyt+saappaan heitto+saunominen+käsillä kävely ja paljon muita puuttuu vielä sieltä.


tikanheitto ois jees, ja mikä vaan lautapeli esim. shakki tai tammi
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 23 2012 07:13am
kuvioimurointi on mun lempi laji
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 23 2012 07:14am
Quote (miki9009 @ 23 Jul 2012 16:13)
tikanheitto ois jees, ja mikä vaan lautapeli esim. shakki tai tammi

afrikan tähti!

imo talviolympialaisis on vitusti turhempia, luistelu, mäenlaskut, lumialautailu yms

This post was edited by Napi on Jul 23 2012 07:15am
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jul 23 2012 07:16am
Quote (Napi @ 23 Jul 2012 15:14)
afrikan tähti!

imo talviolympialaisis on vitusti turhempia, luistelu, mäenlaskut, lumialautailu yms


Se pulkkamäki :rofl:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 23 2012 07:18am
pituushyppy, korkeushyppy, juoksu mitä näitä nyt on
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 23 2012 07:19am
Quote (miki9009 @ 23 Jul 2012 16:16)
Se pulkkamäki  :rofl:

no just se ! sit siitäki pitää olla vitttu joukkue ja yksilölajit.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 23 2012 07:26am
joku vitun jousiammunta. kaverit ampuu jollain tekniikanihmehökötyksillä joista sojottaa 50 erilaista juttua eri ilmansuuntiin ja luulevat olevansa jotain robin hoodeja. vmp.
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll