Quote (MukavaSamu @ 23 Jul 2012 14:47)
kuinka moni siel käy muuta ku juttelemassa? niinpä.
ei oo sattumaa et jokasella suomalaisella kodinkoneliikkeellä ym ym on facebook. mikä vittu siinä on, että
joka paskamedian sivullakin on 100x "tykkään" painiketta? menee järki tälläsee paskaa.
TYKKÄÄ MEISTÄ FEISPUUKISTA JA OSALLISTUT KILPAILUUN
JAA KUVA TISKI_KONEESTA JA VOITA SE ITSELLESI
Nyt joku kertoo mikä mättää kun mulla ei facebook toimi, en pääse osallistumaan arvontoihin