d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Masentaa > Koska
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jul 23 2012 05:43am
Mun tietokone ei lataa http://facebook.com -sivua. Joskus se lataa ja sitte se toimii kunnes sen sivun päivittää. Kaikki muut sivut latautuu heti, selaimesta huolimatta. Mitä mun pitää tehä notta saan sen toimii, jaksa fittu räplää puhelinta kokoaikaakaan

Oon käynnistelly koneen uudelleen, sammutellu ja resetoinu modeemia, vaihtanu selainta ja asentanu selaimen uusiks.

Ps. 9 päivän loma
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 23 2012 05:44am
siis mitä helvettiä. jengi masentuu ku ei pääse rotchildien tekemään paskasivustoon joka kerää tietoja käyttäjistään?

jumalauta... ryhdistäydy perkele ja lopeta tollasten paskojen käyttö.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jul 23 2012 05:45am
Quote (MukavaSamu @ 23 Jul 2012 14:44)
siis mitä helvettiä. jengi masentuu ku ei pääse rotchildien tekemään paskasivustoon joka kerää tietoja käyttäjistään?

jumalauta... ryhdistäydy perkele ja lopeta tollasten paskojen käyttö.


En mä siellä muuta tee ku juttele (painusin fittuun sieltä samantien jos poppoo käyttäs messengerii tms. ) :(


no ok tarviin hyväksyntää ja mun profiilikuva pitää vaihtaa ja kertoo porukalle että lähen kohta salille ja sitte mitä ruokaa teen ja sit laittaa että mulla on lomaa jaa voisin vaikka taggaa kaikki paikat missä käyn tänää




eiku

This post was edited by Give on Jul 23 2012 05:47am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 23 2012 05:47am
Quote (Give @ Jul 23 2012 12:45pm)
En mä siellä muuta tee ku juttele (painusin fittuun sieltä samantien jos poppoo käyttäs messengerii tms. ) :(


kuinka moni siel käy muuta ku juttelemassa? niinpä.
ei oo sattumaa et jokasella suomalaisella kodinkoneliikkeellä ym ym on facebook. mikä vittu siinä on, että
joka paskamedian sivullakin on 100x "tykkään" painiketta? menee järki tälläsee paskaa.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 23 2012 05:56am
www.facebook.com

o crap vippivertailu ::D

This post was edited by Pavise on Jul 23 2012 05:57am
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jul 23 2012 05:57am
Quote (MukavaSamu @ 23 Jul 2012 14:47)
kuinka moni siel käy muuta ku juttelemassa? niinpä.
ei oo sattumaa et jokasella suomalaisella kodinkoneliikkeellä ym ym on facebook. mikä vittu siinä on, että
joka paskamedian sivullakin on 100x "tykkään" painiketta? menee järki tälläsee paskaa.


TYKKÄÄ MEISTÄ FEISPUUKISTA JA OSALLISTUT KILPAILUUN

JAA KUVA TISKI_KONEESTA JA VOITA SE ITSELLESI

Nyt joku kertoo mikä mättää kun mulla ei facebook toimi, en pääse osallistumaan arvontoihin
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 23 2012 06:00am
oot ssaanuu bannit siellä koska käytit hacks farmvillessä.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 23 2012 06:08am
onko kauanki ollu tollane?
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jul 23 2012 06:10am
Quote (Napi @ 23 Jul 2012 15:08)
onko kauanki ollu tollane?


Viikon, varmaa kaks kolme viikkoo se on jo vähä oikotellu

Tunneloin itteni jenkeistä nii samantien toimii, NYT JOKU EXPLAIN
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 23 2012 06:55am
sama oli. päivitin verkkokortin ajurit ja toimii
liekkö liittys jotenki ipv6 siirtymiseen

This post was edited by Rzi on Jul 23 2012 06:56am
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll