d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
12341Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 22 2012 02:12pm
haulikon avulla mennään kohti tuntematonta sisämaata. missä meette?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 22 2012 02:16pm
vittuku katkennu 2 kertaa jo jalat metrin pudotuksesta
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Jul 22 2012 02:34pm
Quote (OjjiLol @ 22 Jul 2012 23:16)
vittuku katkennu 2 kertaa jo jalat metrin pudotuksesta




no ei siinä, aika helposti tulee noita "kramppeja" vai mitä lie. tarvi kun vähän oikasta portaissa niin heti sattuu.
uskaltaiskohan sitä balotassa käydä? kuitenki joku homo ampuu mua niskaan...
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 22 2012 03:14pm
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 22 2012 03:18pm
Quote (Rzi @ Jul 23 2012 12:14am)
http://i.imgur.com/vrOZW.gif


taidanki mennä kattoo redhead pornoo
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jul 22 2012 03:18pm
Quote (Rzi @ 22 Jul 2012 23:14)
http://i.imgur.com/vrOZW.gif


Quote (OjjiLol @ 22 Jul 2012 23:18)
taidanki mennä kattoo redhead pornoo


sama
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 22 2012 03:42pm
Dmr+ghillie suitin kanssa istun elektron katolla.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 22 2012 05:44pm
Quote (EasyCoolWin @ 23 Jul 2012 00:42)
Dmr+ghillie suitin kanssa istun elektron katolla.


Se on hyvä kun kasvaa niitä lehtiä ja oksia siellä betonikatolla.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 22 2012 06:27pm
Quote (Saimoz @ Jul 22 2012 11:44pm)
Se on hyvä kun kasvaa niitä lehtiä ja oksia siellä betonikatolla.


Chernossa kasvo puu jonkun siilon/tankkerin päällä :D
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jul 23 2012 02:42am
Juoksentelen mihi sattuu, täl hetkel chernon luona

M14 on aika jees ase, löytyy joku 140 panostaki siihe
Sit cooked meattii, morfiinii jne
Equipmentist puuttuu nv goggles ja etäisyysmittari :(
Go Back To Suomi Topic List
12341Next
Add Reply New Topic New Poll