d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ettikää Pliis Vastaus
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jul 22 2012 12:52pm
miten vitussa saan acconi ittelleni, mut kai keylogattu ku yrittää mennä d3 nii oon muka bannattu ja sit ku koitan battlenetis logata sisälle nii kysyy jotai vitun mobile authenticator numeroo jota mulle ei edes ole :(

acconi takasin saamiseen johtavat vihjeet palkitaan fg:llä

ja vihjeet joissa on joku FAQ sivun linkki ignorataan

This post was edited by Pomppeli on Jul 22 2012 12:58pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 22 2012 01:02pm
MITÄ NE SANOO JOS SANOT ETTEI SULLA OLE TOTA MOBILE SUOJAUSTA?

TOI MOBILE AUTENTICATOR O VAA PUHELIMELLA TEHTÄVÄ SUOJAKOODI SYSTEEMI B NETI ACCOLLE JUST ETTEI SITÄ SAIS LOGATTUA
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jul 22 2012 01:08pm
Quote (KUF @ Jul 22 2012 09:02pm)
MITÄ NE SANOO JOS SANOT ETTEI SULLA OLE TOTA MOBILE SUOJAUSTA?

TOI MOBILE AUTENTICATOR O VAA PUHELIMELLA TEHTÄVÄ SUOJAKOODI SYSTEEMI B NETI ACCOLLE JUST ETTEI SITÄ SAIS LOGATTUA



minkä kautta sanon niille? en voi submittaa tickettiä koska en pääse accolleni.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 22 2012 01:11pm
Quote (kerpele @ 22 Jul 2012 21:15)
HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LÖYSIN JOTKU IKIVANHAT WOWIN KUORET JA HEITIN JONKU KOODIN TOHON JA MENI LÄPI WUHUUUUUUUUUUUUU! :DDD

koita tätä?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 22 2012 01:16pm
Quote (Pomppeli @ 22 Jul 2012 22:08)
minkä kautta sanon niille? en voi submittaa tickettiä koska en pääse accolleni.


JA JOS SAA JONKU SÄHÄRI KAUTTA VIESTIÄ PERILLE NI KESTÄÄ KOLME VIIKKOA SAADA VASTAUS

Quote (Napi @ 22 Jul 2012 22:11)
koita tätä?


JA THIS
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jul 22 2012 02:06pm
Quote (Pomppeli @ Jul 22 2012 09:08pm)
minkä kautta sanon niille? en voi submittaa tickettiä koska en pääse accolleni.


Niil myös e-mail osoite sitä varte ja puhelinnumero, joudut varmaa ottaa kuvan henkkareist ja sendii niil. Ainaki kaveri joutus, ei paljo auttanu cd-keyt yms tiedot yksinään.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 23 2012 05:02am
Quote (malbaz @ 22 Jul 2012 23:06)
Niil myös e-mail osoite sitä varte ja puhelinnumero, joudut varmaa ottaa kuvan henkkareist ja sendii niil. Ainaki kaveri joutus, ei paljo auttanu cd-keyt yms tiedot yksinään.


tää toimii, kaveri kans oli locked ku kirjautu eri IPstä sisään kun normaalisti eikä muistanu jotain passua :D
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jul 23 2012 05:04am
Quote (malbaz @ 22 Jul 2012 22:06)
Niil myös e-mail osoite sitä varte ja puhelinnumero, joudut varmaa ottaa kuvan henkkareist ja sendii niil. Ainaki kaveri joutus, ei paljo auttanu cd-keyt yms tiedot yksinään.


Vouch itelläni toii!
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Jul 23 2012 05:06am
FITUTTAAKO SOFTI? :DDDDD
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jul 23 2012 06:48am
Miten te saatte jokasen accounttinne locked?
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll