d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postaa Jos Rullakebab > Pizzaonline Paras, Muut Varas
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jul 14 2012 05:15pm
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

thats the sound of.... win!!!!!!!!!!!!!! nyt vittu hei. kai sitä synttäreille saa tilata mitä haluaa eh?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 14 2012 05:17pm
:DDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 14 2012 05:22pm
kova meno
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 14 2012 05:30pm
söin päiväl lähipitseerian rullakebun, oli ehkä 2/5

oli vaan jotakin sellasta outoa kastiketta joka ei maistunut miltään, folio oli jäänyt useasta kohtaa taikinaan kiinni ja revennyt ja koko kebab oli muutenkin niin laihan oloinen että ihan pisti vihaksi

tästälähtien käyn vaan niissä kaupunginlaidoilla olevissa veronkiertäjämutupizzeerioissa, niistä sentään saa hyvää sapuskaa
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 14 2012 05:32pm
ählämin kana ranskalaisilla parasta
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jul 14 2012 05:49pm
siis ei PERKELE!!! la tooresta tuli kyllä kuningasRULLA!!!

viuutttu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 14 2012 06:45pm
Quote (Rocko @ Jul 15 2012 12:49am)
siis ei PERKELE!!! la tooresta tuli kyllä kuningasRULLA!!!

viuutttu


ei vittu puhutko nyt tampereen tooresta ? :D vittu että on paska paikka.
joskus teki vitun hyvää kebuu, sit nosti hintoja ja myy mikrosta. vittu mitä paskaa
E: tommonen perus ählymesta mis kusetetaan juoppoja

This post was edited by MukavaSamu on Jul 14 2012 06:47pm
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 14 2012 07:07pm
Joo täälläki päin pari ählämmestaa mistä saa viikolla ihan ok rullakebuja, sitte meet viikonloppuna baarin jälkee tilaamaa ni tulee mikrosta semmone kynänpaksune taikina"rulla" missä sisällä jokunen kebuviipale pala kurkkua ja loraus kastiketta
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 15 2012 05:36am
kana käsikarvoilla ilman valkosipalia, tykkään
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 15 2012 07:44am
tampereen evinin aurarulla o hyvää ja täyttääki hetkeks
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll