Quote (Rocko @ Jul 15 2012 12:49am)
siis ei PERKELE!!! la tooresta tuli kyllä kuningasRULLA!!!
viuutttu
ei vittu puhutko nyt tampereen tooresta ?

vittu että on paska paikka.
joskus teki vitun hyvää kebuu, sit nosti hintoja ja myy mikrosta. vittu mitä paskaa
E: tommonen perus ählymesta mis kusetetaan juoppoja
This post was edited by MukavaSamu on Jul 14 2012 06:47pm