☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Hotmail > Wat Tö Fak?
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 549
Replies: 11
Track Topic
Zoni
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold
:
0.00
#1
Jul 14 2012 10:56am
kellään kokemuksia tällasesta:
mulla on tullu yks viesti jonka yritän poistaa (GOG:lta aka good old games)
ruksitan sen ruudun ja yritän poistaa mut mitään ei tapahdu
sit yritän vaikka avata eri kansion (esim roskaposti) mutta mitään ei tapahdu
tuntuu ihan ku koko hotmail ois jumissa, msn tosin toimii niinku pitääki
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#2
Jul 14 2012 11:05am
GZ
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#3
Jul 14 2012 11:12am
kokeile eri selaimella
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#4
Jul 14 2012 11:16am
Hotmail on paska, oliko muuta?
Deep_Forrest
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold
:
165.00
#5
Jul 14 2012 11:18am
saattaa olla pieni lagi tai bugi? oota hetki ja koita uudestaan.
Matroskin
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
48.15
#6
Jul 14 2012 12:28pm
Quote (CeePee @ 14 Jul 2012 20:16)
Hotmail on paska, oliko muuta?
Näin.
hotmail taitaa olla microsoftin juttuja, tekevät sen IE:lle, muilla selaimilla ongelmia. Mulla ei ainakaan operalla toiminu.
Zoni
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold
:
0.00
#7
Jul 14 2012 12:30pm
Quote (Deep_Forrest @ 14 Jul 2012 20:18)
saattaa olla pieni lagi tai bugi? oota hetki ja koita uudestaan.
bugi näköjään oli. tosiaan ku parin päivän ajan yrittäny mutta ei oo toiminu. nyt taas koitin ja onnistu
Deep_Forrest
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold
:
165.00
#8
Jul 14 2012 12:59pm
Quote (Zoni @ Jul 14 2012 11:30am)
bugi näköjään oli. tosiaan ku parin päivän ajan yrittäny mutta ei oo toiminu. nyt taas koitin ja onnistu
kropsit sitte
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#9
Jul 14 2012 02:16pm
Quote (Matroskin @ 14 Jul 2012 21:28)
Näin.
hotmail taitaa olla microsoftin juttuja, tekevät sen IE:lle, muilla selaimilla ongelmia. Mulla ei ainakaan operalla toiminu.
KYL MULLA TOIMII
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#10
Jul 14 2012 02:18pm
itellä ollu koskaa mitää ongelmaa hotmailin kanssa
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact