d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hotmail > Wat Tö Fak?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 14 2012 10:56am
kellään kokemuksia tällasesta:

mulla on tullu yks viesti jonka yritän poistaa (GOG:lta aka good old games)
ruksitan sen ruudun ja yritän poistaa mut mitään ei tapahdu

sit yritän vaikka avata eri kansion (esim roskaposti) mutta mitään ei tapahdu

tuntuu ihan ku koko hotmail ois jumissa, msn tosin toimii niinku pitääki
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 14 2012 11:05am
GZ
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 14 2012 11:12am
kokeile eri selaimella
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 14 2012 11:16am
Hotmail on paska, oliko muuta?
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 14 2012 11:18am
saattaa olla pieni lagi tai bugi? oota hetki ja koita uudestaan.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jul 14 2012 12:28pm
Quote (CeePee @ 14 Jul 2012 20:16)
Hotmail on paska, oliko muuta?


Näin.
hotmail taitaa olla microsoftin juttuja, tekevät sen IE:lle, muilla selaimilla ongelmia. Mulla ei ainakaan operalla toiminu.
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 14 2012 12:30pm
Quote (Deep_Forrest @ 14 Jul 2012 20:18)
saattaa olla pieni lagi tai bugi? oota hetki ja koita uudestaan.


bugi näköjään oli. tosiaan ku parin päivän ajan yrittäny mutta ei oo toiminu. nyt taas koitin ja onnistu ^_^
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 14 2012 12:59pm
Quote (Zoni @ Jul 14 2012 11:30am)
bugi näköjään oli. tosiaan ku parin päivän ajan yrittäny mutta ei oo toiminu. nyt taas koitin ja onnistu  ^_^


:D kropsit sitte :rolleyes:
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 14 2012 02:16pm
Quote (Matroskin @ 14 Jul 2012 21:28)
Näin.
hotmail taitaa olla microsoftin juttuja, tekevät sen IE:lle, muilla selaimilla ongelmia. Mulla ei ainakaan operalla toiminu.


KYL MULLA TOIMII
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 14 2012 02:18pm
itellä ollu koskaa mitää ongelmaa hotmailin kanssa
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll