Quote (Napi @ Jul 13 2012 06:33pm)
Voi vittu :DDDd Tosta tuli mieleen noi S-marketin vartijat :DDDD Aina ku ostan bissee ja röökiä kassal ei
kysytä papereita ollenka. sit kassanpäähä pakkaa siit suoraa pelikoneille (vartijalla suora näköyhteys) ja sit tulee heti laputtaa :DDD
voi vittu miten ihmiset voi mennä noin paskaan ja turhaan duuniin. Misekin saa varmaa jotai seksuaalista tyydytystä siitä,
että pääsee kysyy söpöiltä ESjonneilta papereita tuplapotille. Sit noi saatanan tukarit aina seuraa kaupas jos on joku reppu tai muu mukana.