d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mikou / Artusjou > Olitko Eilen Sellossa
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 13 2012 08:40am
[CENTER][/CENTER] mo
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 13 2012 10:39am
Tietääkseni siellä duunissa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 13 2012 11:33am
http://www.youtube.com/watch?v=duD3d4kBbOA

tuollast se mikon päivä on
8-16
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 13 2012 11:42am
Quote (Napi @ Jul 13 2012 10:33am)
http://www.youtube.com/watch?v=duD3d4kBbOA

tuollast se mikon päivä on
8-16


hajosin :banana:
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jul 13 2012 04:25pm
Quote (CeePee @ 13 Jul 2012 17:39)
Tietääkseni siellä duunissa


en varma naamasta pakko varmistaa kelle puhun.. 8)

vastaisuudessa siis
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 13 2012 05:06pm
Quote (Napi @ 13 Jul 2012 19:33)
http://www.youtube.com/watch?v=duD3d4kBbOA

tuollast se mikon päivä on
8-16


Reps :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 14 2012 04:09am
Quote (Napi @ Jul 13 2012 06:33pm)
http://www.youtube.com/watch?v=duD3d4kBbOA

tuollast se mikon päivä on
8-16


Voi vittu :DDDd Tosta tuli mieleen noi S-marketin vartijat :DDDD Aina ku ostan bissee ja röökiä kassal ei
kysytä papereita ollenka. sit kassanpäähä pakkaa siit suoraa pelikoneille (vartijalla suora näköyhteys) ja sit tulee heti laputtaa :DDD

voi vittu miten ihmiset voi mennä noin paskaan ja turhaan duuniin. Misekin saa varmaa jotai seksuaalista tyydytystä siitä,
että pääsee kysyy söpöiltä ESjonneilta papereita tuplapotille. Sit noi saatanan tukarit aina seuraa kaupas jos on joku reppu tai muu mukana.
Member
Posts: 12,520
Joined: Sep 27 2005
Gold: 7,678.49
Jul 14 2012 04:11am
Quote (MukavaSamu @ 14 Jul 2012 12:09)
Voi vittu :DDDd Tosta tuli mieleen noi S-marketin vartijat :DDDD Aina ku ostan bissee ja röökiä kassal ei
kysytä papereita ollenka. sit kassanpäähä pakkaa siit suoraa pelikoneille (vartijalla suora näköyhteys) ja sit tulee heti laputtaa :DDD

voi vittu miten ihmiset voi mennä noin paskaan ja turhaan duuniin. Misekin saa varmaa jotai seksuaalista tyydytystä siitä,
että pääsee kysyy söpöiltä ESjonneilta papereita tuplapotille.  Sit noi saatanan tukarit aina seuraa kaupas jos on joku reppu tai muu mukana.


Bissee ja röökii.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jul 14 2012 07:48am
Quote (MukavaSamu @ 14 Jul 2012 13:09)
Sit noi saatanan tukarit aina seuraa kaupas jos on joku reppu tai muu mukana.


jos tulee tylsää ni menee oikeen epäilyttävän näkösenä vaikka aurinkolasit pääs reppu seläs kurkkimaa sinne hyllyjen välii ^_^
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 14 2012 08:40am
Quote (Nicouz @ Jul 14 2012 03:11am)
Bissee ja röökii.


:D
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll