d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Heroes > 5/6
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 13 2012 05:58am
kellään kokemuksia? onko hommaamisen arvosia?

3 ja 4 löytyy itteltä ja miettiny et pitäskö testailla noita uudempia
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 13 2012 06:00am
aivan loistava
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 13 2012 06:03am
Quote (wani @ 13 Jul 2012 15:00)
aivan loistava


kumpi vai kummatki?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 13 2012 06:15am
Quote (Zoni @ 13 Jul 2012 12:03)
kumpi vai kummatki?


Kuhan sanoin jotain positiivista.
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 13 2012 06:17am
Quote (wani @ 13 Jul 2012 15:15)
Kuhan sanoin jotain positiivista.


:)
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Jul 13 2012 10:41am
ihan jees molemmat
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 13 2012 10:45am
Omasta mielestä ainaki hitone o aika susi. Kolmone o paras. Kutosesta en tiiä
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jul 13 2012 01:32pm
Quote (A2K @ 13 Jul 2012 19:45)
Omasta mielestä ainaki hitone o aika susi. Kolmone o paras. Kutosesta en tiiä


kolmonen on kyl ollu hemmetin hyvä ja kuuleman perusteella paras B)

mut mietin vaan että oisko kokeilemisen arvosia :)

mikäs tos vitoses niin huonoo oli?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 13 2012 03:13pm
EN YMMÄR MIKÄ VITTU NOISSA PASKOISSA KIEHTOO
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 13 2012 03:17pm
Quote (Zoni @ 13 Jul 2012 22:32)
kolmonen on kyl ollu hemmetin hyvä ja kuuleman perusteella paras B)

mut mietin vaan että oisko kokeilemisen arvosia :)

mikäs tos vitoses niin huonoo oli?


no enite hajosin siihe et voi liikutella armeijaa ilman johtajaa. Et scoutteja ei enää tarvi. Ja se vei jotenki mielenkiinnon siitä.
Oli kyl joitain muitakin mutten enää muista ku o ni kauan viimesestä kerrasta ku pelas vitosta. Toi tuli ekana mieleen.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll