Quote (Zoni @ 13 Jul 2012 22:32)
kolmonen on kyl ollu hemmetin hyvä ja kuuleman perusteella paras

mut mietin vaan että oisko kokeilemisen arvosia

mikäs tos vitoses niin huonoo oli?
no enite hajosin siihe et voi liikutella armeijaa ilman johtajaa. Et scoutteja ei enää tarvi. Ja se vei jotenki mielenkiinnon siitä.
Oli kyl joitain muitakin mutten enää muista ku o ni kauan viimesestä kerrasta ku pelas vitosta. Toi tuli ekana mieleen.