d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Huhhuh Katsoin Karvojani > Ja Löysin Kakshaaraisia Karvoja
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 11:01am
ja vielä aika monta, munakarvoissa siis. kellään muulla kans?? taidan mennä ajelee
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 11:08am
omfg kolmihaaranen!
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 11:16am
No sama se hiuksis varmaa onku munakarvois?? <_<
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jul 12 2012 11:17am
ajele ne ja liimaa kaljuus :thumbsup:
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 11:27am
Quote (HardyTarget @ 12 Jul 2012 17:17)
ajele ne ja liimaa kaljuus  :thumbsup:


Tässä on upee idea, ota viel kuva niin saat ainaki vähä nimenvaihdokseen ^_^
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 11:29am
Quote (wani @ 12 Jul 2012 20:27)
Tässä on upee idea, ota viel kuva niin saat ainaki vähä nimenvaihdokseen  ^_^


fg eka ofc

Quote (HardyTarget @ 12 Jul 2012 20:17)
ajele ne ja liimaa kaljuus  :thumbsup:


hieno idea hermanni XD
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 11:32am
[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 11:33am
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 12 2012 11:35am
[QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:

enkä korjaakkaan.. kuten myös tässä.. : D

This post was edited by wani on Jul 12 2012 11:35am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 11:36am
[QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:35][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:33][QUOTE=wani,12 Jul 2012 20:32][QUOTE=PMS,12 Jul 2012 17:29]fg eka ofc

No ei sitte.. :mellow:[/QUOTE]

hieno quote hermanni[/QUOTE]

En jaksanu laittaa tota lopetus quotee vaikka asian huomasinkin.. :angry:[/QUOTE]

noh ei se mitää en mäkää jaksa korjata, tällä mennään
Go Back To Suomi Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll