d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Rovion Uusi Peli > Amazing Alex
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 12 2012 07:53am
vittu on meinaa tosi kura peli. pelasin sen paskan läpi jo ja harmittaa ku se on nii huono verrattuna oikeeseen alkuperäseen incredible machineen. VITTU toivoin et olis ollu yht hyvä tai jopa parempi
Member
Posts: 83
Joined: Jul 13 2012
Gold: 165.00
Jul 13 2012 11:16am
mm ei kande pelaa siis?
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 13 2012 11:43am
eikös ne oikeet omistajat oo jo myyny ton? meinaa varmasti kaikki tulevat tuotteet brändillä rahastusta.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll