Quote (MukavaSamu @ 12 Jul 2012 12:18)
En mikää hardstyle tai muutenkaa konemusiikin fani ole, mutta ku kattoo tota mite jengi bilettää, tulee toimeen, pitää hauskaaja nauttii elämästä. tulee hyvä olo jo katellessa. kyl tonne ite pitää päästä.
JOOH....MUSIIKKI O KYL IHA KURAPASKAA MUT MEININKI O KYL AIKA JEES...