Quote (Pavise @ 8 Jul 2012 23:15)
no huh en kyllä uskaltais saunoo kenenkää kans täält
kerää ens kerralla vähä rohkeutta sitte

Quote (MukavaSamu @ 9 Jul 2012 01:07)
miks et :3
voisin tulla.
noniin sentää yks innokas löyty!

tänää siis kivet taas tulille!
Quote (excalii @ 9 Jul 2012 03:03)
Mun saunassa on teltta :( en voi käyttää
sehän vasta sitä lämpöö kivasti pitäski
