d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ketää.. > ..tänää
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jul 8 2012 12:46pm
saunomassa?

..tääl kivet jo miltei ilmi liekeisä XD
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 8 2012 12:53pm
ei ole.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jul 8 2012 01:10pm
Quote (rumpali @ 8 Jul 2012 21:53)
ei ole.


-_- eikö ees yhtää kiinnostas?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 8 2012 01:57pm
Quote (theprinceofsmooth @ Jul 8 2012 10:10pm)
-_- eikö ees yhtää kiinnostas?


Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 8 2012 02:15pm
no huh en kyllä uskaltais saunoo kenenkää kans täält
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 8 2012 04:07pm
Quote (Pavise @ Jul 8 2012 09:15pm)
no huh en kyllä uskaltais saunoo kenenkää kans täält


miks et :3

Quote (theprinceofsmooth @ Jul 8 2012 08:10pm)
-_- eikö ees yhtää kiinnostas?


voisin tulla.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 8 2012 04:18pm
Quote (MukavaSamu @ Jul 9 2012 01:07am)
miks et :3



voisin tulla.


koska sulla on pelottava pedo signature ;( :unsure:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 8 2012 04:23pm
Ei khyl tänää saunotuta. Saunalonkeron voisin silti imasta.
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 8 2012 06:03pm
Mun saunassa on teltta :( en voi käyttää
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jul 9 2012 04:00am
Quote (Pavise @ 8 Jul 2012 23:15)
no huh en kyllä uskaltais saunoo kenenkää kans täält


kerää ens kerralla vähä rohkeutta sitte :)

Quote (MukavaSamu @ 9 Jul 2012 01:07)
miks et :3



voisin tulla.


noniin sentää yks innokas löyty! :D tänää siis kivet taas tulille!

Quote (excalii @ 9 Jul 2012 03:03)
Mun saunassa on teltta :(  en voi käyttää



sehän vasta sitä lämpöö kivasti pitäski :rofl:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll