d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Viron Alkotoimitus Satamaan
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jul 8 2012 12:30pm
onks kettä teistä arvon suomiforumin jäsenistä käyttänyt tätä palvelua jossa virolaiset tuo viinat tallinnan satamaan kun oot lähös sieltä takas stadii
meinaa et en viittis ite ottaa mitää kottikärryä mukaa ja kuljetel siel ympäriisä

lisäksi kaipaisin tietoa hyvistä alkomarketeista A/B/linnahall -satamien läheisyydestä
donoa luvassa hyville vinkeille B)
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jul 8 2012 12:33pm
Super Alko ja viis tuhatta muuta.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 8 2012 12:33pm
köyhät hakee virosta viinat B)
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Jul 8 2012 12:35pm
https://preorder.tallink.com/ Toi on kans aika hyvä setti, ei tarvii ottaa ees autoo mukaa laivalle.
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jul 8 2012 12:36pm
oon aika laiska ja en viittis sieltä D-terminaalin satamasta lähtä hakee, nii onko toisel puolel mitää kunnon kauppaa
A/B/linnahall...
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jul 8 2012 01:03pm
kuinka köyhä pitää olla, että joutuu ostaan virosta viinaa?
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jul 8 2012 01:13pm
kysyyköhä ne laivas korttii jos menis pakul käymää.. :rolleyes:
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jul 8 2012 01:15pm
suomi on sen verran paska maa, ettei mitään kunnon olutta saa salkuissa
menkää te v1tun köyhät ostaa sitä koffia/olvia siwasta saatana
ja kirkasta ostan korkeitaa litran pullon
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jul 8 2012 01:18pm
Quote (Pinkku @ 8 Jul 2012 22:15)
suomi on sen verran paska maa, ettei mitään kunnon olutta saa salkuissa
menkää te v1tun köyhät ostaa sitä koffia/olvia siwasta saatana
ja kirkasta ostan korkeitaa litran pullon


älä ragee.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Jul 8 2012 01:29pm
Quote (Pinkku @ 8 Jul 2012 21:36)
oon aika laiska ja en viittis sieltä D-terminaalin satamasta lähtä hakee, nii onko toisel puolel mitää kunnon kauppaa
A/B/linnahall...


On siellä.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll