onks kettä teistä arvon suomiforumin jäsenistä käyttänyt tätä palvelua jossa virolaiset tuo viinat tallinnan satamaan kun oot lähös sieltä takas stadii
meinaa et en viittis ite ottaa mitää kottikärryä mukaa ja kuljetel siel ympäriisä
lisäksi kaipaisin tietoa hyvistä alkomarketeista A/B/linnahall -satamien läheisyydestä
donoa luvassa hyville vinkeille
