d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Neekeri Pelaaks Dotaa Vai? > Löysin Sut Pelaamast
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 8 2012 11:32am
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 8 2012 11:37am
Se on muute jännä, kun ettii youtubesta "anti-mage fun" niin ei löydy yhtään videota.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 8 2012 11:38am
ite katoin kans samaa mut alkaa tobin streami niin katon mielummin sitä ku sheeverin :D

Quote (Saimoz @ 8 Jul 2012 20:37)
Se on muute jännä, kun ettii youtubesta "anti-mage fun" niin ei löydy yhtään videota.


Laita anti-fun niin löytyy varmana :D

This post was edited by kyny91 on Jul 8 2012 11:39am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 8 2012 11:39am
Quote (kyny91 @ 8 Jul 2012 19:38)
ite katoin kans samaa mut alkaa tobin streami niin katon mielummin sitä ku sheeverin :D



Laita anti-fun niin löytyy varmana :D


mul on mutel koko streami, hyi vittu tota ämmää jaksa kuunnella
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jul 8 2012 11:44am
Quote (hartwall @ 8 Jul 2012 20:39)
mul on mutel koko streami, hyi vittu tota ämmää jaksa kuunnella


Jep. Onneks tulee tobilta hyviä matseja tänään niin voi kattoo niit samalla ku ite pelaa
EG vs mouz
Na'vi vs mTw

Quote (OjjiLol @ 8 Jul 2012 20:45)
valve on erehtyny suomen osaks venäjää, joka kertaa liittyy automaattisesti russia chatille


Nordic + russia joku valven uus vitun typerä servu

This post was edited by kyny91 on Jul 8 2012 11:49am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 8 2012 11:45am
valve on erehtyny suomen osaks venäjää, joka kertaa liittyy automaattisesti russia chatille
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 8 2012 11:58am
noitahan suomalaisia dotan pelaajia on varmastikkin satoja.

eikä neekeri ole harvinainen sana.

:baby:
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 8 2012 12:00pm
Quote (rumpali @ Jul 8 2012 08:58pm)
noitahan suomalaisia dotan pelaajia on varmastikkin satoja.

eikä neekeri ole harvinainen sana.

:baby:


suomalainen dotan pelaaja kiinalaisess teamissa
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 8 2012 12:01pm
Quote (rumpali @ 8 Jul 2012 20:58)
noitahan suomalaisia dotan pelaajia on varmastikkin satoja.

eikä neekeri ole harvinainen sana.

:baby:


voi sua hassulia! :blush:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 8 2012 12:02pm
Quote (OjjiLol @ Jul 8 2012 09:00pm)
suomalainen dotan pelaaja kiinalaisess teamissa


mistä minä yksinkertasesti voisin tietää että se on kiinalainen teami

:baby:


Quote (Affii @ Jul 8 2012 09:01pm)
voi sua hassulia!  :blush:


mä lähen huomenna pitkälle retkelle :(

This post was edited by rumpali on Jul 8 2012 12:02pm
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll