Quote (PMS @ Jul 8 2012 05:14am)
taitaa taas lähtee lapasest totaalisesti. viimeks ku jätin mu exäni ni dokasin vitu mont kk. toivottavast täst selviäis vähän vähemmällä.
ite oon aina purkanu vähä tota paskaa fiilist iha vaa urheilemal... ennenku tajusin et dokaamine toimii vitusti paremmi... mut kannattaa oikeesti testata iha vaa sitä et käyt vaa hakkailemaa säkkiä ja nostelemaa painoja jne, siin loppupeleis kuitenki radottamine on se paskempi vaihtoehto ku koko homma lähtee iha käsist aina ja sitte psyykkeen kaa taas hajoillaa
Quote (PMS @ Jul 8 2012 05:14am)
vituttaa vaa ku mulla työpaikka porissa ja ite sit joudun muuttaa takas turkuu.
siis onks muijas kämppä tjtn? ja junat ei kulje jne.? kui pitkä matka siit on?