Quote (Rzi @ Jul 8 2012 02:03am)
tylsää. bröm bröm
ärtsin elämä ei oo kovin kummosta.
on vaa töng töng ja bröm bröm.
ja neki ilmeisesti täyttä paskaa häne mielestään.

Quote (Posomies @ Jul 8 2012 02:06am)
enpä tiiä, se fiiliis ku top fuel sarja lähettää...
5sec 0-500kph
paras varttimaili minkä näin tänää tais olla 4.11sec 444kph loppunopeudella, ja kisat päätty suht huonosti, nitromazda veti 150kph vauhdista seinää, en tiiä kuoliko kuski, eiköhän selvinne maanantain iltasanomista
ja sulle saatanan pösilö.
ainoostaan nuijat jenkit sanoo kph.
se on katoku ollaan tääl suomessa nii km/h
This post was edited by rumpali on Jul 7 2012 08:14pm