d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lauantai
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 7 2012 11:16am


POSTATKAA EEPPISTÄ MUSIIKKIA LAUANTAI-ILLAN RIENNOISTA

PS. BHOSTAAN THÄÄLLT BILESITÄ,.

PANISIN WO-O-OOOOOOOHHHHH!!!
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 7 2012 11:18am


SIIN ON MUN TULEVA BIILI TUA CL500

BASSOJA LUJEMNMMALLE

edellee heittereille eritteit feissii, sahamies vie täysil

This post was edited by Rumilus on Jul 7 2012 11:18am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 7 2012 11:20am
ketään ei kiinnostanu
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 7 2012 11:25am


KYL MUA AINAKI KINOSTAA, HOHOHOHO


NÄÄ SEURAAVAT 2½ VIIKKOA LOMIL LUPAAN OLLA KOKOAJAN PIENES TINAS
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 7 2012 11:30am
kalsarikännit on kyl nyt paikallaan iha lauantain juhlistamiseks
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 7 2012 11:45am


MRRRRRRRRJS!

Gastly oikein, eilen tuli tintattua sen tiuhaa baaris et parempi näi pienel sadekelil tykittää himas vaa, niit rantakelejä odotelles <3

VITUT, MÄ LÄHEN PATTAYALLE!
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 7 2012 11:51am
Quote (Rumilus @ Jul 7 2012 08:45pm)
Gastly oikein, eilen tuli tintattua sen tiuhaa baaris et parempi näi pienel sadekelil tykittää himas vaa, niit rantakelejä odotelles <3


joo iha hyvät aina tommoset jilllaukset et kattelee vaa telkkuu ja kittaa bissee/mitä lie siin samal ja jumii musaa
sit voi duunaa jtn jees kokkauksii jne. :thumbsup:
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jul 7 2012 11:56am
karkkipäivä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 7 2012 12:18pm
:rofl:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 7 2012 12:26pm
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll