d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Amis-pm Reply Artus
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 6 2012 07:05pm
Quote (Artus @ 6 Jul 2012 16:25)
Quote (Napi @ 6 Jul 2012 15:32)
meitsinki frendi just teki poliiseista rikosilmotuksen ku ne oli hakannu sitä putkassa ja vieny sen patjan pois :D

oli meinaa aikamoine se perjantai-yö, 4 maijaa ja kaks sellast skodaa, yht jotain 10 poliisia kahen kaverin kimpussa, niil meni jotaki 20 min et sai molemmat autoon :D


onks teijä mielest joku saavutus viivytellä 20 min?

jos poliisit ei seuraus niitten voimankäytön ohjeistusta (mitä on täys farssi), varmasti ois jantterit lentäny autoon alle minuutis.

en ymmärrä miks jengi leijuu sillä et ite estottomasti pystyy perseilee vastaa nii paljon ku haluu ja toista puolta määrää 100000 eri ohjesääntöä.




miks sä laitat moista paskaa mun inboxiin
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 6 2012 07:09pm
miks sä laitat moista paskaa mun voorumiin?
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 6 2012 07:16pm
Voi vittu. onks tää se mikkoU? :D vittu mikä nyyppä ei jeesuskristus.
Jaettu facebookissa kyllä tämä :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 7 2012 04:02am
Mise on aina oikeessa :DDD
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 7 2012 04:07am
Quote (MukavaSamu @ Jul 7 2012 01:02pm)
Mise on aina oikeessa :DDD


asia signature xD :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 7 2012 05:01am
oon sitä mieltä että tuo perseily on lapsellista toimintaa. opettelis ekaks käyttäytymään ni ei tarviis perseillä kyttien kanssa
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 7 2012 05:12am
Quote (Rzi @ 7 Jul 2012 14:01)
oon sitä mieltä että tuo perseily on lapsellista toimintaa. opettelis ekaks käyttäytymään ni ei tarviis perseillä kyttien kanssa


täysin samaa mieltä
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jul 7 2012 05:16am
Kai nää voi julkisestikin keskustella.

Quote (Artus @ 6 Jul 2012 17:59)
Quote (Matroskin @ 6 Jul 2012 17:37)
vaan kun eivät pysy valtuuksiensa sisällä niin eivät sitten.


missä vaiheessa tos on ollu ylilyöntiä?

voimankäyttötilanne jatkuu niin kauan kunnes kohdehenkilö tekee vastarintaa, se potki ja vääntelehti maassa vaik sitä hakattiin === oikeus jatkaa voimankäyttöä?


Niin lainaamas ei suoraan liittynyt tähän tapaukseen vaan yleisemmin lainsäädäntöön ja tilanteisiin jossa ylittävät valtuutensa. Näitä on ollut ja tulee olemaan. Ihan oikeudessakin todettuja keissejä. Ko. tapaushan on vielä tutkinassa.

Mutta kysymyksees, ilmeisesti aika monen oikeustajun mukaan tuossa mentiin yli. Tuota mainuttua puremistahan videolla ei tosin näy. Sinä tietysti tarkkailet "voimankäyttäjien" näkökulmasta ja etäännyttävän ja toiseuttavan retoriikkas takaa näet ehkä vähän eri valossa tuon tapauksen.
Mitään merkittävää uhkaahan tuo tyyppi ei näyttäny aiheuttavan kenellekkään ennenkön poliisit provos tuon hurjan vastarinnan. Olisivat tarkkaillu tilannetta ja vaikka odottanu suorilta sen toisen partion jos ammattitaito ei riitä ottaan nätisti kiinni kahestaan.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 7 2012 06:19am
mikko, millä puolustat poliiseja, tosta että 5 poliisia hakkas sen mun kaverin siellä putkassa ( kaks piti käsistä, kaks jaloista ja yks hakkas ? )



//

Quote (Artus @ 7 Jul 2012 15:24)
Quote (Napi @ 7 Jul 2012 15:19)
mikko, millä puolustat poliiseja, tosta että 5 poliisia hakkas sen mun kaverin siellä putkassa ( kaks piti käsistä, kaks jaloista ja yks hakkas ? )


en millään, mut en silti usko et näin on tapahtunu.

mitäs sun kaveri teki eka?

poltti röökin putkassa :D

poliisit oli tosi vihasia ku niil meni nii kauan saada kaks jäbää maijoihin :D

This post was edited by Napi on Jul 7 2012 06:26am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 7 2012 06:38am
Quote (Napi @ 7 Jul 2012 15:19)
mikko, millä puolustat poliiseja, tosta että 5 poliisia hakkas sen mun kaverin siellä putkassa ( kaks piti käsistä, kaks jaloista ja yks hakkas ? )



//


poltti röökin putkassa :D

poliisit oli tosi vihasia ku niil meni nii kauan saada kaks jäbää maijoihin :D


lapsellista pistää vastaan poliiseille.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll