d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Hc Lvl 60 > Je
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 4 2012 11:37am
kyllä, viimeinkin.. aika hitaasti meni loppu ku ei oo tullu pelailtua mutta näin..:)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jul 4 2012 11:53am
onneksi olkoon pistäisin don8 mutta en pääse lähettämään mutta voit sä mulle laittaa
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 4 2012 11:53am
hyväätyätä
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 4 2012 12:02pm
Quote (PMS @ 4 Jul 2012 17:53)
onneksi olkoon pistäisin don8 mutta en pääse lähettämään mutta voit sä mulle laittaa


:lol:

Quote (BebebBurns @ 4 Jul 2012 17:53)
hyväätyätä


ja kiitos mään

This post was edited by wani on Jul 4 2012 12:03pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 4 2012 12:17pm
YaaaaaaaaaH!
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 4 2012 12:38pm
gz
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jul 4 2012 01:56pm
grattis
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 4 2012 02:03pm
OLIN JO EILE...22 TUNTIA MENI VAA...
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 4 2012 04:15pm
Quote (KUF @ 4 Jul 2012 20:03)
OLIN JO EILE...22 TUNTIA MENI VAA...


NII MUT JUOKSIKS VAI 22 TUNNIS ITTES 60, VAI QUEST BUGITIKS. 8)

This post was edited by wani on Jul 4 2012 04:16pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 4 2012 04:59pm
Quote (wani @ 5 Jul 2012 01:15)
NII MUT JUOKSIKS VAI 22 TUNNIS ITTES 60, VAI QUEST BUGITIKS. 8)


ONK TOS JOKU QUESTINUGIKIN?

OFC MÄ JUOKSI SAATANA...
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll