d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torstai 5.7 Helsinki
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 3 2012 12:01pm
Quote (hartwall @ Jul 3 2012 03:43pm)
vois sitä melkee torstainaki katella, ei mul ainakaa oo mitää, mut tiiä sit lähteeks jsp:st ketää muita siihe


Jepajee

Eli puistoilua, alkoholia ja semmoista keskustan tuntumassa tai jossain. Jaksaakos kukaan meijän lisäksi mestoille?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 3 2012 12:57pm
VITTU KO OLI TÄRKEE INFO
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 3 2012 01:02pm
maksa juna sinne ja pois ni tuun. yhteen suuntaan 60 euroo
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jul 3 2012 01:03pm
miks tulisin kattomaan pummeja ?

Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 3 2012 02:01pm
Normaalit ihmiset vissii töissä?
Member
Posts: 27,349
Joined: Oct 23 2008
Gold: 31,213.00
Jul 3 2012 02:03pm
Quote (eppo @ 3 Jul 2012 23:01)
Normaalit ihmiset vissii töissä?


pidä joskus lomaa
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jul 3 2012 02:06pm
eikö tämä tapahtuma olisi fiksumpaa pitää keskellä suomea ja mielellään la-su välillä?
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 3 2012 02:07pm
Quote (keksisuklaa @ 3 Jul 2012 23:03)
pidä joskus lomaa

Vuosilomat elokuus =/

Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 3 2012 02:40pm
Quote (KUF @ Jul 3 2012 08:57pm)
VITTU KO OLI TÄRKEE INFO


Olis tossa ollu kysymyskin jos olisit jaksanut lukea

Quote (Rzi @ Jul 3 2012 09:02pm)
maksa juna sinne ja pois ni tuun. yhteen suuntaan 60 euroo


: &

Quote (Jolli1 @ Jul 3 2012 10:06pm)
eikö tämä tapahtuma olisi fiksumpaa pitää keskellä suomea ja mielellään la-su välillä?


Ei tää ois, kuin tämmöinen peruspussittelujuttu, eihän se, että jos ylihuomenna ois tämmöinen poissulje mitään muuta : p

This post was edited by BebebBurns on Jul 3 2012 02:41pm
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jul 4 2012 03:21am
helsinki :«
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll