Quote (KUF @ Jul 3 2012 08:57pm)
VITTU KO OLI TÄRKEE INFO
Olis tossa ollu kysymyskin jos olisit jaksanut lukea
Quote (Rzi @ Jul 3 2012 09:02pm)
maksa juna sinne ja pois ni tuun. yhteen suuntaan 60 euroo
: &
Quote (Jolli1 @ Jul 3 2012 10:06pm)
eikö tämä tapahtuma olisi fiksumpaa pitää keskellä suomea ja mielellään la-su välillä?
Ei tää ois, kuin tämmöinen peruspussittelujuttu, eihän se, että jos ylihuomenna ois tämmöinen poissulje mitään muuta : p
This post was edited by BebebBurns on Jul 3 2012 02:41pm