Opiskelu voi olla jees jos kekkaa intohimon johonkin, jossa lisäopiskelua tarvitsee. Lukioon tuli mentyä miettimään mihinkäs sitä ryhtyisi, amiksesta ei olis löytyny kiinnostavaa alaa, toki vanhempien turvatkin sai vähän tukituksi, noh, en kyllä kekannut siellä mitää. Valmistuin 2007, eikä oo tullu oikein mitään mieleen. Koskaan hakenukkaan kyllä. Osasyynä voi olla, että tuli heti karenssit, kun en hakenut seuraavissa yhteishauissa ja jotain snadia lapsellista vamma kapinaa. Toisaalta ei kyllä pää kestäis yli kuukauden pitkäjatkoista sitoutumista missään, missään tavotteilla olevassa/realistisessa ainakaan.