Quote (KUF @ Jul 1 2012 10:53pm)
SETHIHÄ DELAS VIIME VUON MUISTAAKSENI
joo, kolme kertaa kyllä ehin nähä, kaks perus ja yks picnic of love, toisaalta rähinäksi sekin meni kyl. porukka rupes paiskomaan tuoppeja, hyppimään huonekaluilla ynm. keikan aikana seth mm. jako patonkia, punaviinia ja ruusuja.