☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Topic Per Gfx > Sigeille Yms.
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 521
Replies: 16
Track Topic
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#1
Jun 30 2012 02:27pm
Koska tuo vanha lanka jäänyt ajan jalkoihin, laitetaan uutta tulille.
Tein tuommoisen pikaväsäyksen puhelimen taustakuvaks, perustylsä pääkallo.
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#2
Jun 30 2012 02:29pm
Quote (CeePee @ 30 Jun 2012 21:27)
Koska tuo vanha lanka jäänyt ajan jalkoihin, laitetaan uutta tulille.
Tein tuommoisen pikaväsäyksen puhelimen taustakuvaks, perustylsä pääkallo.
http://i47.tinypic.com/1zqyhi9.png
kui iso puhelin sul on ?
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#3
Jun 30 2012 02:30pm
Quote (ApiN @ 30 Jun 2012 22:29)
kui iso puhelin sul on ?
Samsung Galaxy S3 näyttö on 720 x 1280, pirun tarkkaa kamaa.
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#4
Jun 30 2012 02:37pm
Quote (CeePee @ 30 Jun 2012 21:30)
Samsung Galaxy S3 näyttö on 720 x 1280, pirun tarkkaa kamaa.
Jaa, taidan silti ostaa Iphonen koska se on simppeli =D
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#5
Jun 30 2012 02:38pm
Quote (ApiN @ 30 Jun 2012 22:37)
Jaa, taidan silti ostaa Iphonen koska se on simppeli =D
Itsehän en siihen paskaan koske, koska Apple
ApiN
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold
:
4.46
#6
Jun 30 2012 03:01pm
Quote (CeePee @ 30 Jun 2012 21:38)
Itsehän en siihen paskaan koske, koska Apple
No itunes on paska, nocan do.
Sere
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#7
Jul 1 2012 03:26pm
Quote (CeePee @ Jun 30 2012 10:38pm)
Itsehän en siihen paskaan koske, koska Apple
Afrikan suosituin Apple tuote, iDS
Antichrist-
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold
:
13.37
#8
Jul 2 2012 07:14am
Quote (Sere @ 2 Jul 2012 00:26)
Afrikan suosituin Apple tuote, iDS
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#9
Jul 2 2012 10:14am
Vaikka mitä yrittäis ni en saa parempaa aikaseks ku tuo ensimmäinen..
Antakaas joku aihe mistä vois yrittää repästä paremmat
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#10
Jul 2 2012 10:17am
Sama sigi olluna siten -07 (Ilman NACERTAACXIA).
Eipä tuota tarvine vaihtaa.
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact