d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Gfx > Sigeille Yms.
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 30 2012 02:27pm
Koska tuo vanha lanka jäänyt ajan jalkoihin, laitetaan uutta tulille.

Tein tuommoisen pikaväsäyksen puhelimen taustakuvaks, perustylsä pääkallo.

Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 02:29pm
Quote (CeePee @ 30 Jun 2012 21:27)
Koska tuo vanha lanka jäänyt ajan jalkoihin, laitetaan uutta tulille.

Tein tuommoisen pikaväsäyksen puhelimen taustakuvaks, perustylsä pääkallo.

http://i47.tinypic.com/1zqyhi9.png


kui iso puhelin sul on ?
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 30 2012 02:30pm
Quote (ApiN @ 30 Jun 2012 22:29)
kui iso puhelin sul on ?


Samsung Galaxy S3 näyttö on 720 x 1280, pirun tarkkaa kamaa.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 02:37pm
Quote (CeePee @ 30 Jun 2012 21:30)
Samsung Galaxy S3 näyttö on 720 x 1280, pirun tarkkaa kamaa.


Jaa, taidan silti ostaa Iphonen koska se on simppeli =D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 30 2012 02:38pm
Quote (ApiN @ 30 Jun 2012 22:37)
Jaa, taidan silti ostaa Iphonen koska se on simppeli =D


Itsehän en siihen paskaan koske, koska Apple
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 30 2012 03:01pm
Quote (CeePee @ 30 Jun 2012 21:38)
Itsehän en siihen paskaan koske, koska Apple


No itunes on paska, nocan do.
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 1 2012 03:26pm
Quote (CeePee @ Jun 30 2012 10:38pm)
Itsehän en siihen paskaan koske, koska Apple


Afrikan suosituin Apple tuote, iDS
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jul 2 2012 07:14am
Quote (Sere @ 2 Jul 2012 00:26)
Afrikan suosituin Apple tuote, iDS


:D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 2 2012 10:14am
Vaikka mitä yrittäis ni en saa parempaa aikaseks ku tuo ensimmäinen..

Antakaas joku aihe mistä vois yrittää repästä paremmat

Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 2 2012 10:17am
Sama sigi olluna siten -07 (Ilman NACERTAACXIA).
Eipä tuota tarvine vaihtaa.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll