d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kesätyö! > Kannatti!
12313Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 29 2012 08:38am
sain tänää kesätyön palkan , 1150 e
kyllä kannatti nyt vaa ostelee kaiken näköstä!
jee :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 29 2012 08:39am
hieno kuukausipalkka :D
ite nostelen sossusta saman verran kuussa enkä tee hevonvittuukkaa
bääbää sulleekkii

This post was edited by Napi on Jun 29 2012 08:39am
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 29 2012 08:40am
Quote (Napi @ Jun 29 2012 05:39pm)
hieno kuukausipalkka :D


heh :D ei oikee parempi paikkoja ollut. joten tartuin muutenki ei ois ollu mitää idea hilluu himas 1 kk nukkuen pitkkään.
Lomaa D:D nyt ja rahaa^^ ja oon 16 joten ..

This post was edited by BatGirl on Jun 29 2012 08:40am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 29 2012 08:40am
:rofl:

Quote (Napi @ 29 Jun 2012 17:39)
hieno kuukausipalkka :D
ite nostelen sossusta saman verran kuussa enkä tee hevonvittuukkaa
bääbää sulleekkii


homo. saan semmoset 300. siitähän menee vielä vuokraan kans

This post was edited by Rzi on Jun 29 2012 08:40am
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 29 2012 08:42am
sillon joskus kun olin kesätöis niin paras kesätyö tili 2 viikolta oli reilu 1000e... en muista paljoko se oli yli. sahtitynnyri muistaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 29 2012 08:43am
Quote (Rzi @ 29 Jun 2012 17:40)
:rofl:



homo. saan semmoset 300. siitähän menee vielä vuokraan kans

mitäää ??
meitsil ne makso koko vuokran ( 685€ ) tän kuun loppuun asti + sen mikävitun 4xx€ / kk onkaan :D
siihe viel jotku 200-500€ / kk pimeet työt ni mikäs tässä ritariässä
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 29 2012 08:44am
Tän kuun palkka oli kaks tonttua
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 29 2012 08:46am
hehe :D
nyt vaa kauppaa torsäilee , vaatteita yms yms.!
nyt on asiat raitissa , kevari,kypärä,yms yms maksettu ja tilil 1050 e !!!
jes!
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 29 2012 08:47am
Quote (BatGirl @ Jun 29 2012 04:46pm)
hehe :D
nyt vaa kauppaa torsäilee , vaatteita yms yms.!
nyt on asiat raitissa , kevari,kypärä,yms yms maksettu ja tilil 1050 e !!!
jes!


mikä kevari?
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 29 2012 08:48am
Quote (sipuli @ Jun 29 2012 05:47pm)
mikä kevari?



derbi gpr , tt
2 t ofc.. huippuja 150 kmh , vakio väleil ja pienemmäl eturattaal

This post was edited by BatGirl on Jun 29 2012 08:49am
Go Back To Suomi Topic List
12313Next
Add Reply New Topic New Poll