Quote (Napi @ Jun 29 2012 05:39pm)
mä otan 100fg:l
sä sendaat u/f.
ei käy ennenku näytät että sulla on 100fg, ja sittenkää en lähetä uf, molemmat pitää fg itellä ja häviäjä maksaa sit ku peli pelattu.
NOT CONFITMED vielä ku en tiiä ees onko sulla fg.
eddiet: sain muualta 50fg betin ni otan tässä topikissa enää 50fg vs 50fg betin.
This post was edited by do_NaUKI on Jun 29 2012 11:15am