Quote (wani @ Jun 29 2012 03:09pm)
noku voi olla et oon tökkiny tol vanupuikol ne vahingos tonne sisälle ku oon koittanu putsata, voiko olla näin?... siis, tää tunne on vaa nii ärsyttävä.
voi olla, siks niitä ei hirveemmin kannatakkaan käyttää
eli korvalääkäri sanonu mulle aikoinaan että usein ihmiset tökkii puikoille ne paskat kiinni tärykalvoon ja sit menee lukkoon korva, kun kävin aikoinaan putsauttamassa korvat