Quote (kerpele @ Jun 28 2012 10:02pm)
Tää on nyt turha kommentti, mut miks ketään haluu vetää naamariinsa riisiin sekoitettua raakaa kalaa hirveeseen ylihintaan... tsissus. Ostaa mielummin kraavilohta lihatiskiltä.
Joo, ja kuka haluais miettiä tämmösiä, koska voi mieluummin tappaa itsensä. Ei tarvitse miettiä sitten enää.
This post was edited by BebebBurns on Jun 28 2012 02:15pm