d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sushipaikkoja > Helsingissä
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 283
Joined: Sep 15 2011
Gold: 0.01
Jun 28 2012 09:53am
muita kuin Kampin
tietääkö kukaan
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 28 2012 10:01am
Itäkeskus, 2. kerros
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 28 2012 10:07am
En oo ikinä tajunnu miks pitäs syödä raakaakalaa..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 28 2012 10:09am
Quote (wani @ Jun 28 2012 06:07pm)
En oo ikinä tajunnu miks pitäs syödä raakaakalaa..


On siellä avokaadoa ynm. myös, kun söin lihaa niin en pystynyt syömään lämmitettyä kalaa ilman oksennusrefleksejä. Sushina meni kyllä alas, inkivääriä ja wasabia messiin tietty muikeesti.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 28 2012 10:11am
Quote (BebebBurns @ 28 Jun 2012 16:09)
On siellä avokaadoa ynm. myös, kun söin lihaa niin en pystynyt syömään lämmitettyä kalaa ilman oksennusrefleksejä. Sushina meni kyllä alas, inkivääriä ja wasabia messiin tietty muikeesti.


=P
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 28 2012 11:40am
jumbo ei oo helsinkii mut spammin tähä et siel on.

hanko susi.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 28 2012 12:00pm
ne on iha huonoi kaikki fake kalaa
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 28 2012 02:02pm
Tää on nyt turha kommentti, mut miks ketään haluu vetää naamariinsa riisiin sekoitettua raakaa kalaa hirveeseen ylihintaan... tsissus. Ostaa mielummin kraavilohta lihatiskiltä.

This post was edited by kerpele on Jun 28 2012 02:02pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 28 2012 02:14pm
Quote (kerpele @ Jun 28 2012 10:02pm)
Tää on nyt turha kommentti, mut miks ketään haluu vetää naamariinsa riisiin sekoitettua raakaa kalaa hirveeseen ylihintaan... tsissus. Ostaa mielummin kraavilohta lihatiskiltä.


Joo, ja kuka haluais miettiä tämmösiä, koska voi mieluummin tappaa itsensä. Ei tarvitse miettiä sitten enää.

This post was edited by BebebBurns on Jun 28 2012 02:15pm
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 28 2012 02:16pm
Quote (BebebBurns @ Jun 28 2012 10:14pm)
Joo, ja kuka haluais miettiä tämmösiä, koska voi mieluummin tappaa itsensä. Ei tarvitse miettiä sitten enää.


tuskin tapan
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll