d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Palasin Reissusta > Huh Huh
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jun 27 2012 05:05pm
pari tonnii meni niin että hujahti, molemmat polvet niin paskana, että on pakko varmaan käydä terkkarilla, aivan hirvee olo, vitunmoinen kasa kaikkee krääsää kassit täynnä jne...

mutta oli sen väärti!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 27 2012 05:07pm
känni päälle?
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jun 27 2012 05:08pm
Quote (Rzi @ 28 Jun 2012 02:07)
känni päälle?


jos perjantaina uskaltais jotain tehä. tuskin kaupunkiin asti. korvissa soi niin paljon vielä.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 27 2012 06:17pm
AINAKA VIITTIS MAKSAA SIIT ET KUUNTELISI TOLLAST PASKAA MITÄ SÄ LÄHDIT KUUNTELEMAA....OON PETTYNY SUHU JOS OOT OIKEESTI JOKU VITU WNB PASKAPERSE
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 28 2012 05:27am
Quote (KUF @ Jun 28 2012 03:17am)
AINAKA VIITTIS MAKSAA SIIT ET KUUNTELISI TOLLAST PASKAA MITÄ SÄ LÄHDIT KUUNTELEMAA....OON PETTYNY SUHU JOS OOT OIKEESTI JOKU VITU WNB PASKAPERSE


http://www.youtube.com/watch?v=0bQM5G5y7ik
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 28 2012 05:42am
Toivottavasti oli hieno reissu. Vaikee kyl uskoo, että ei olis ollut. Kuvia jos sais tai jotai videoo (jos löytyy) ni olis
kiva. Ehkä jos ensvuonna saan liput lähen kans tamppaamaa.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 28 2012 06:38am
joo tervetuloo takasi, melkee ehjänä kuiteki.

ja kuvii venailles!
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 28 2012 10:54am
vittu et oo ollu eres pois kun joka päivä postannu jotaki vitun turhaa tänne
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jun 28 2012 02:26pm
Quote (sipuli @ 28 Jun 2012 19:54)
vittu en edes ollu missään juhannuksena kun tapanani on valittaa kaikesta maailmanloppuun asti.


korjasin.

Quote (rumpali @ 28 Jun 2012 15:38)
joo tervetuloo takasi, melkee ehjänä kuiteki.

ja kuvii venailles!


Quote (MukavaSamu @ 28 Jun 2012 14:42)
Toivottavasti oli hieno reissu. Vaikee kyl uskoo, että ei olis ollut. Kuvia jos sais tai jotai videoo (jos löytyy) ni olis
kiva. Ehkä jos ensvuonna saan liput lähen kans tamppaamaa.


uskomaton reissu oli. kaikki meni niin nappiin kun voi, nähtiin kaikki lavat tuolla alueella, tehtiin kaikkee ihan vitun hauskaa (benji, pössyttely, minigames, tours etc)... ei huh huh. listaa ja tarinoita riittäis vaikka muille jakaa.

jos sitä pari kuvaa:







lisää tulee pyynnöstä :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 28 2012 02:27pm
Varmaa iha jepa kokemus.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll