Quote (sipuli @ 28 Jun 2012 19:54)
vittu en edes ollu missään juhannuksena kun tapanani on valittaa kaikesta maailmanloppuun asti.
korjasin.
Quote (rumpali @ 28 Jun 2012 15:38)
joo tervetuloo takasi, melkee ehjänä kuiteki.
ja kuvii venailles!
Quote (MukavaSamu @ 28 Jun 2012 14:42)
Toivottavasti oli hieno reissu. Vaikee kyl uskoo, että ei olis ollut. Kuvia jos sais tai jotai videoo (jos löytyy) ni olis
kiva. Ehkä jos ensvuonna saan liput lähen kans tamppaamaa.
uskomaton reissu oli. kaikki meni niin nappiin kun voi, nähtiin kaikki lavat tuolla alueella, tehtiin kaikkee ihan vitun hauskaa (benji, pössyttely, minigames, tours etc)... ei huh huh. listaa ja tarinoita riittäis vaikka muille jakaa.
jos sitä pari kuvaa:



lisää tulee pyynnöstä
