Quote (Napi @ 25 Jun 2012 14:49)
etkö sä edes ulkomailta löydä kaveria
on mulla nää 4 muuta sekopäätä messis, mut koska täällä moni kyselly miittiä niih ajattelin ny kysellä mikä on meno.
+++
ja erkki vai kukalie behe: en yksinkertasesti ehtiny mennä minnekkää muualle. Tamppasin 3 päivää putkeen.