d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Damissa > Tulkaa Messiin
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jun 25 2012 05:44am
nytku iso juhla on ohi nii vois juhlii täälä lisää. Ihan hyvä hotelli löydettiin. Vähän ehkä flunssaa päällä, mut en yhtään ihmettele. Lisää kaliaa koneeseen. Sanokaa jos ootte menossa jonnekki nii vois vaikka miitata. Ny toimii wifi paremmin nii voi olla yhteyksissä enemmä.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 25 2012 05:49am
etkö sä edes ulkomailta löydä kaveria
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 25 2012 05:52am
MIKÄ ON WIFI ? XD
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 25 2012 05:56am
Quote (Rocko @ Jun 25 2012 01:44pm)
nytku iso juhla on ohi nii vois juhlii täälä lisää. Ihan hyvä hotelli löydettiin. Vähän ehkä flunssaa päällä, mut en yhtään ihmettele. Lisää kaliaa koneeseen. Sanokaa jos ootte menossa jonnekki nii vois vaikka miitata. Ny toimii wifi paremmin nii voi olla yhteyksissä enemmä.


:rolleyes: wasted opportunities

This post was edited by BebebBurns on Jun 25 2012 05:56am
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 25 2012 06:15am
nytkö se ois sitte vittu miittaamassa ku oon lähteny damista
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 25 2012 06:49am
en kyl vittu tajuu tätä jengii, pyörii ulkomailla ja ettii jsp:stä seuraa.

voi jumalauta, mua taidetaan nyt trollata pahemman kerran mutta silti vituttaa tällänen toiminta
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 25 2012 06:55am
Quote (Napi @ 25 Jun 2012 14:49)
etkö sä edes ulkomailta löydä kaveria


tämä todellakin. LOL


yksinäinen rocko etsii ystäviä XD
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jun 25 2012 09:38am
Quote (Napi @ 25 Jun 2012 14:49)
etkö sä edes ulkomailta löydä kaveria


on mulla nää 4 muuta sekopäätä messis, mut koska täällä moni kyselly miittiä niih ajattelin ny kysellä mikä on meno.

+++

ja erkki vai kukalie behe: en yksinkertasesti ehtiny mennä minnekkää muualle. Tamppasin 3 päivää putkeen.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 25 2012 09:47am
Mitkä on vittuilun motiivit? Noin niinkun yleensä.
Siinähän kyselee jspstä jos siltä tuntuu, suotta ulisette.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 25 2012 10:02am
töng töng
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll